Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:55:11 GMT

وصول 683 هزار فقره چک رمزدار در خرداد ماه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۵۰۰

وصول 683 هزار فقره چک رمزدار در خرداد ماه

خبرگزاری آریا - براساس آمار بانک مرکزی 683 هزار فقره چک رمزدار در خرداد ماه 99 در کشور وصول شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، براساس آمار بانک مرکزی 683 هزار فقره چک رمزدار به ارزشی بالغ بر ١١٦٨ هزار میلیارد ریال در خردادماه 99 در کل کشور وصول شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلـغ به ترتیب 3.4 درصد و 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصد کاهش داشته است. در ماه مورد بررسی در استان تهران بالغ بر ٢٠٨ هزار فقره چک رمزدار به ارزشی بیش از ٦٢٨ هزار میلیارد ریال وصول شد.
در ماه مذکور 48.6 درصد از تعداد چک‌های رمزدار وصولی در سه استان تهران (30.5 درصد)، خراسان رضوی (9.2 درصد) و اصفهان (8.9 درصد) وصول شده است که بیش‌ترین سهم را در مقایسه با سایر استان‌ها دارا بوده‌اند. همچنین ٦٦ درصد از ارزش چک‌های فوق در استان‌های تهران (53.8 درصد)، خراسان رضوی (6.2 درصد) و اصفهان (٦ درصد) وصول شده است.
چک‌های وصولی بر حسب عادی و رمزدار
حدود ٧ میلیون و 700 هزار فقره چک در خردادماه ٩٩ در کل کشور وصول شد که از این تعداد بیش از ٧ میلیون فقره عادی و حدود 700 هزار فقره رمزدار بوده است. بر این اساس در کل کشور 91.1 درصد از کل تعداد چک‌های وصولی، عادی و 8.9 درصد رمزدار بوده است.
در ماه مورد بررسی درکل کشور حدود ٢٥٢٧ هزار میلیارد ریال چک وصول شد که حدود ١٣٥٩ هزار میلیارد ریال چک عادی و بیش از ١١٦٨ هزار میلیارد ریال چک رمزدار است. به عبارتی در کل کشور 53.8 درصد از کل ارزش چک‌های وصولی، عادی و 46.2 درصد رمزدار بوده است.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار فقره چک رمزدار هزار میلیارد ریال کل کشور وصول شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، علی دهقانی افزود: با توجه به تاکید رئیس قوه قضائیه در مورد وصول حق آلایندگی استان‌ها، در راستای عدالت اجتماعی و تحقق حقوق عامه مردم خوزستان، مطالبات معوق چهار شرکت نفت و گاز استان به حیطه وصول درآمده که پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور مصالح استان و بهبود محیط زیست و تأمین منابع شهرداری‌های استان از سوی مدیران مربوطه هزینه می‌شود.
او ادامه داد: با توجه به صدور احکام نمایندگی از سوی این دادگستری برای نماینده تعرفه شده از سازمان امور مالیاتی کشور، جمع وصولی عوارض آلایندگی با احتساب ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ و فروردین سال جاری، به مبلغ ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
رئیس کل دادگستری استان با تقدیر از پیگیری‌های رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جهت پیگیری وصول عوارض آلایندگی در سال گذشته و فروردین‌ماه سال جاری، گفت: این دادگستری همکاری‌های لازم را در راستای تحقق درآمد‌های عمومی کشور به ویژه وصول عوارض آلایندگی و پیگیری حقوق مردم، کما فی سابق پیگیری و معمول خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت