Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@11:56:52 GMT

آمادگی شعب بانک شهر برای صدور کد بورسی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۵۱۲

آمادگی شعب بانک شهر برای صدور کد بورسی

امتداد- معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر از آمادگی بیش از 260 شعبه این بانک برای پذیرش فعالان بازار سرمایه خبر داد و گفت: شعب این بانک آماده صدور کد بورسی برای متقاضیان هستند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، جواد عطاران افزود:خوشبختانه از سال گذشته و در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به فعالان بازار سرمایه احراز هویت مشتریان در سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) و سرویس بورسار در تمامی شعب بانک شهر آغاز به کار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطاران با بیان اینکه به منظور تسهیل فرآیند معاملات در بازار بورس اوراق بهادار، سرویسی تحت عنوان “بورسار” به تمامی مشتریان فعال در بازار سرمایه از سوی بانک شهر ارائه شده است، افزود: این خدمت جدید بر خرید آنلاین سهام و سپس انتقال وجه لحظه ای مبلغ سهم مورد نظر به سپرده کارگزار مربوطه تمرکز دارد.

عطاران، تصریح کرد: با استفاده از این سرویس مشتریان می توانند به صورت ایمن و آسان، نسبت به انجام معاملات برخط خرید سهام در بازار بورس و اوراق بهادار در بستر اینترنت و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب کارگزاری ها اقدام کنند.

وی گفت: برای استفاده از این خدمت، متقاضیان ابتدا لازم است در سیستم معاملات برخط یکی از شرکت‌های کارگزاری طرف قرارداد با بانک شهر ثبت‌نام کرده و کد بورسی، نام کاربری و رمز سامانه مذکور را دریافت کنند،که تمامی این اقدامات در شعب بانک شهر قابل انجام است.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر ادامه داد: متقاضیان می توانند سپس با مراجعه به شعب بانک شهر در سراسر کشور و با ارائه مدارک هویتی خود نام کاربری و رمز عبور سامانه معاملات بر خط شرکت کارگزاری شهر را دریافت و سپس سرویس بورسار را بر روی کانال اینترنت بانک خود فعال کنند.

عطاران، ادامه داد: متقاضیان با استفاده از اینترنت بانک شهر، امکان واگذاری سپرده های خود به کارگزاری مورد نظر به منظور انجام معاملات، دریافت گزارشات تراکنش های انجام شده ، لغو واگذاری سپرده به کارگزار و تعیین سقف برداشت روزانه بر روی سپرده را نیز دارند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر افزود: این خدمت جدید از دو بخش امکان انجام خرید بر خط و نیز پرداخت از طریق سپرده تشکیل شده است که در واقع با رعایت اصول امنیتی حساب‌های مشتریان، گام ارزنده‌ای در خدمات رسانی به مشتریان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تلاش های بانک شهر برای شناسایی نیازهای مشتریان این بانک، تصریح کرد:هم اکنون احراز هویت مشتریان در سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) در تمامی شعب بانک شهر صورت می پذیرد.

عطاران افزود:به موجب این خدمت تمامی مشتریان می توانند پس از ثبت نام در سامانه سجام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از طریق درگاه های الکترونیکی غیرحضوری بانک و یا سایت سامانه سجام و با به همراه داشتن کد رهگیری مربوطه به یکی از شعب بانک مراجعه کرده و با ارائه مدارک شناسائی معتبر فرآیند احراز هویت خویش را در سامانه مذکور تکمیل کنند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شعب بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سیدمهدی هاشمی، صبح سه شنبه در نشست تبیین چشم‌انداز و برنامه عملیاتی ثبت اسناد کرمان در سال جاری گفت: صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک تقاضامحور است و رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و ترغیب مالکین اراضی و املاک به اخذ سند نقش مهمی دارند.

وی افزود: یکی از موانع پیشبرد حدنگاری به ویژه در حوزه اراضی کشاورزی، ابهامات و گره‌های ذهنی مالکین در خصوص احتمال قطع یارانه یا اخذ مالیات در صورت اخذ سند است و باید با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها، این اطمینان خاطر ایجاد شود که سنددار شدن اراضی کشاورزی نه تنها موجب متضرر شدن افراد نمی‌شود بلکه مزایایی از قبیل امکان بهره‌مندی از تسهیلات بانکی را فراهم می‌کند و افزایش ارزش اقتصادی املاک را در پی دارد.

عضو شورای قضایی استان افزود: تا پیش از این حدنصاب‌های قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی مصوب ۱۳۸۵ که صدور اسناد مالکیت را منوط به دارا بودن مساحت خاصی اعلام کرده بود مانع عظیمی بر سر راه حدنگاری کشاورزی بود که مصوبات قرارگاه ملی حدنگاری و شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان با استناد متقن به اسناد بالادستی از جمله قانون جامع حدنگار مصوب سال ۱۳۹۳، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم توسعه، سند تحول قضایی و تاکیدات روسای قوه قضائیه و مجریه بر حدنگاری، موجب گردیده تا امکان صدور اسناد مالکیت حدنگار اراضی کشاورزی تسهیل گردد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان افزود: واحدهای ثبتی باید در اجرای حدنگاری و صدور اسناد مالکیت از استعلامات زائد اجتناب کنند و صرفا به موارد مصرح در قوانین اکتفا شود و رعایت این موضوع در بازرسی از ادارات مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه به منظور تسریع در فرآیند صدور اسناد کشاورزی، برای ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی قرارداد تهیه نقشه و مستندسازی با شرکت‌های مشاور منعقد شده است، افزود: پرونده‌های تشکیل شده توسط شرکت‌ها در سامانه سحاک بارگذاری و با توجه به اتصال سامانه مزبور به سامانه قانون تعیین تکلیف سازمان ثبت، روند رسیدگی سرعت بیشتری پیدا خواهد نمود.

هاشمی، ادامه داد: اولویت کاری ما در سال جاری، حدنگاری اراضی کشاورزی است و برای تحقق این هدف‌گذاری باید علاوه بر استمرار کار شبانه‌روزی از ظرفیت تمامی دستگاه‌های متولی حوزه زمین استفاده کنیم.

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • کاهش هیجانات بازار ارز با توقف شوک‌های سیاسی
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • صدور هشدار قرمز برای این استان
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند