Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@23:55:51 GMT

رشد ۳۳درصدی سپرده ها

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۵۶۲

رشد ۳۳درصدی سپرده ها

امتداد -موسسه ملل در چهار ماه نخست سال جاری تراز مثبت ۶۹۲ میلیارد تومان را ثبت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه به ۱۱ هزار ۱۹۷ میلیارد تومان رسید .

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، براساس تازه ترین گزارش فعالیت ماهیانه موسسه ملل در طی چهار ماه نخست سال ۹۹ توانست از محل تسهیلات اعطایی یک هزار ۵۷۱ میلیارد تومان سود کسب کند و در مقابل به سپرده های سرمایه گذاری ۸۷۹ میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت ۶۹۲ میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این موسسه اعتباری در مدت مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت ۴۵۴ میلیارد تومان را ثبت کرد بود که درسال جاری با رشد بیش از ۵۲ درصدی به رقم ۶۹۲ میلیارد تومان رسید، تراز عملیاتی تیرماه سال گذشته موسسه ملل ۱۶۳ میلیارد تومان بود که با رشد ۲۱۸ درصدی در تیرماه سال جاری به رقم ۳۵۶ هزار میلیارد تومان رسید .   براساس این گزارش بیشترین درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی در موسسه ملل در این دوره چهاره ماهه از سر فصل مشارکت مدنی کسب شده است و همچنین بیشترین سود پرداختی، به سپرده های بلند مدت یک ساله پرداخت شد . مانده تسهیلات اعطایی موسسه ملل در پایان تیرماه ۹۹ به رقم ۱۱ هزار ۳۶۴ میلیارد تومان رسید و میزان سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه هم رقم ۱۴ هزار ۹۶۲ میلیارد تومان را نشان می دهد این موسسه در تیرماه ۹۸ ، ۱۴ هزار ۳۵۰ میلیارد تومان مانده تسهیلات اعطایی را گزارش کرد و همچنین ۱۱ هزار ۱۹۷ میلیارد تومان مانده سپرده های سرمایه گذاری را گزارش کرده بود .

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سپرده های سرمایه گذاری میلیارد تومان رسید موسسه ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بنابر اعلام بهزیستی استان تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی انجام شد، برخی شیرخوارگاه‌ها به علت ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

خزعلی افزود: در سال نخست دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در موضوع رویکرد زیست عفیفانه در جامعه هم گفت: برنامه‌های آموزشی، اردویی و کارگاه‌هایی در ۵ استان در مقوله سبک زیست عفیفانه برگزار شده و در ۱۰ استان دیگر نیز اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • رونمایی از پست بانک متحول شده
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو به ۱۴۷ هزار میلیارد ریال رسید
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال