Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه سه‌شنبه شب در جریان بازدید معاون وزیر صمت و مدیرعامل ایدرو به کرمانشاه گفت: طرح صنعتی بیوایمپلنت (تجهیزات پزشکی) با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی ۳۰ نفر که تاندون های استخوانی و بیوایمپلنت های قلبی عروقی تولید می کند اکنون در شهرک صنعتی بیستون در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محسن دارابی» همچنین افزود: طرح دیگر مربوط به شرکت بیواتانول با سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۵۲ نفر، تولیدکننده بیواتانول سوختی، با ظرفیت روزانه ۲۰۰ هزار لیتر و خوراک دام و طیور، با ظرفیت ۲۰۰ تن است.

مدیرعامل ایدرو نیز در این بازدید با تاکید بر تسریع تکمیل این ۲ پروژه صنعتی در استان کرمانشاه گفت: بنا داریم بافت سخت پروژه را در هفته دولت افتتاح کنیم و همچنین بافت نرم مرکز ایمپلنت کرمانشاه تا پایان سال جاری را به بهره‌برداری برسانیم.

«امیر بیات» افزود: ۲ پروژه بیوایمپلنت و بیواتانول از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که عملیات اجرایی آن در دولت دهم آغاز شده است.

رهبر معظم انقلاب مهر ماه سال ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه سفر کرد.

در بخش پارچه مشکی و چادر مشکی آماده سرمایه گذاری هستیم

معاون وزیر صمت و مدیر عامل ایدرو همچنین در بازدید از واحد تولیدی کرپ ناز (تولید پارچه) با بیان اینکه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حوزه های مختلف به کمک واحدهای تولیدی می‌آید؛ گفت: تفاهم‌نامه‌های متعددی با واحدهای تولیدی در زمینه‌های مختلف در خصوص همکاری مشترک ایدرو و بخش خصوصی منعقد شده است.

بیات تاکید کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های عمده برای سرمایه‌گذاری ایدرو در بخش‌های تولیدی؛ اهلیت مدیر واحد تولیدی که از منابع مالی برای مجموعه ما مهم تر و حائز اهمیت تر است.

وی اظهار داشت: مشارکت با افراد صاحب فن و متخصص نیز از جمله اولویت‌های سرمایه گذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

به گفته او، سرمایه‌گذاری در حوزه پارچه مشکی و چادر مشکی نیز در دستور کار سازمان ایمدرو است.

شرکت کرپ ناز کرمانشاه تولید کننده انواع پارچه خام، پارچه تکمیل شده رنگرزی شده و نخ تابیده شده با ظرفیت روزانه ۵۰ هزار متر پارچه و اشتغالزایی ۲۱۰ نفر در سه شیفت کاری فعال است.

مرکز تجهیزات پزشکی کرمانشاه هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مرکز بیوایمپلنت (تجهیزات پزشکی) کرمانشاه یکی از واحدهای شاخص حوزه تولیدات پزشکی غرب کشور که در شهرک صنعتی بیستون و از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه راه‌اندازی شده هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این ارتباط گفت: این مرکز به عنوان دومین مرکز بیوایمپلنت و بزرگترین فرآوری کننده بیوایمپلنت های آلوگرافت در ایران است که علاوه بر تامین نیاز بازار داخل می تواند به کشورهای هدف نیز صادر شود.

دارابی افزود: در این مرکز، بیو امپلنت‌های قلبی و عروقی و استخوانی تحت عنوان بافت نرم و بافت سخت تولید می‌شود که بنا داریم در هفته دولت بافت نرم این مجموعه را با حضور وزیر صنعت معدن تجارت افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

وی توضیح داد که شرکت دانش بافت البرز با تولید هزار و ۲۰۰ عدد تاندون استخوانی و هزار و ۳۵۰ عدد دریچه های قلبی و عروقی زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

ایمپلنت‌ها تجهیزات پزشکی کاشتنی هستند که برای رفع نقایص سیستم‌های مختلف بدن استفاده می‌شوند.

بخش عمده‌ای از نیاز به واردات الکل برآورده می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه همچنین در نشست مشترک استاندار با سرپرست هیات عامل ایدرو گفت: سه پروژه بیوایمپلنت، بیواتانول و قیرگوگردی از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود که عملیات اجرایی ۲ پروژه بیوایمپلنت و بیواتانول در دولت دهم آغاز شد.

دارابی افزود: اکنون با تلاش‌های صورت گرفته در هفته دولت، امسال شاهد افتتاح فاز زرد و بافت نرم این پروژه خواهیم بود و امیدواریم با مساعدت استاندار کرمانشاه و تامین منابع مالی آن، بافت سخت آن را نیز در پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: پروژه بیواتانول نیز از دیگر طرح های مهم صنعتی استان است که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تامین منابع مالی این پروژه می‌توان تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری این طرح صنعتی باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: با راه‌اندازی پروژه بیواتانول که روزانه ۲۰ هزار تن الکل تولید می‌کند، می توان بخش عمده ای از نیاز به واردات کشور را برطرف کرد.

دارابی اضافه کرد: از عمده کارهای ایدرو در استان علاوه بر ۲ پروژه مذکور، تفاهم‌نامه ای با شرکت کرپ ناز مبنی بر تولید چادر مشکی است که بخش عمده‌ای از نیاز کشور را برآورده خواهد کرد.

امیر بیات سرپرست هیات عامل ایدرو نیز در این نشست با اشاره به اینکه تولید چادر مشکی از یک نیاز به ضرورت تبدیل شده است، گفت: با وجود متخصصین توانمند داخلی می‌توان وابستگی به واردات را قطع کرد و با توجه به این که استان کرمانشاه، مرز مشترک زیادی با کشور عراق دارد می‌تواند بازار خوبی را در کشورهای همسایه ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه با تأکید بر تسریع در اتمام پروژه‌های مربوط به ایدرو در استان کرمانشاه، گفت: باید منابع مالی پروژه‌های بیوایمپلنت و بیواتانول تأمین شود و در همین دولت این پروژه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها ایمیدرو وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح اشتغال زایی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایمیدرو وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح اشتغال زایی کرمانشاه ایمیدرو وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح اشتغال زایی کرمانشاه معدن و تجارت استان کرمانشاه استان کرمانشاه بهره برداری تجهیزات پزشکی سرمایه گذاری سازمان صنعت منابع مالی چادر مشکی هفته دولت بافت نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه

قهرمان شاهی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده نگهداری ۲ هزار تلفن همراه قاچاق در منزل شخصی، در شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه، پس از انجام مراحل قانونی جریمه صادره از متهم وصول شد.

شاهی گفت: مأموران نیروی انتظامی تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است