Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شفق نیوز، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در تماس تلفنی خود با «حسان دیاب» همتای لبنانی اش بر حمایت بغداد از بیروت در جریان انفجار روز گذشته بندر این شهر تاکید کرد.

وی گفت: ما به تمام مردم لبنان به دلیل انفجار روز گشته که باعث جان باختن تعدادی از آنها و مجروحیت تعدادی دیگر شد تسلیت می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکاظمی هم چنین بیان کرد: عراق لحظه ای از حمایت از لبنان در برابر این درد و رنج تعلل نخواهد کرد و دولت عراق تصمیم گرفته است یک هواپیمای حامل کمک های پزشکی فوری به لبنان ارسال کند.

حسان دیاب نیز از نخست وزیر عراق به دلیل حمایت از بیروت در شرایط کنونی قدردانی و اعلام کرد که موضع گیری های عراق در راستای منافع لبنان و ملت این کشور است.

بسیاری از کشورهای جهان از آمادگی خود برای کمک رسانی به لبنان بعد از وقوع این انفجار خبر داده اند.

کد خبر 4991495 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی حسان دیاب انفجار بیروت ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا لبنان دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه حزب الله لبنان فلسطین امارات متحده عربی سوریه شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد شعبی عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، سرویس رسانه های امنیتی عراق با صدور بیانیه ای آمار نهایی حمله به پایگاه نظامی کالسو در شمال استان بابل عراق را اعلام کرد.

براین اساس، در این حمله که ساعت یک بامداد امروز رخ داد در نهایت یک نفر شهید و هشت نفر دیگر که از نیروهای حشد شعبی عراق بوده اند زخمی شده اند.

پیش‌تر فرماندهی حشدالشعبی عراق با انتشار بیانیه‌ای وقوع انفجار در این پایگاه را تأیید و اعلام کرد که انفجاری در مقر نیروهای حشد شعبی در پایگاه نظامی کالسو در شمال استان بابل در جنوب بغداد رخ داده است.

در بیانیه نیروهای حشد الشعبی عراق گفته شده است که یک تیم تحقیقاتی در محل انفجار حاضر شدند و این انفجار منجر به خسارات مادی و زخمی شدن برخی افراد شده است.

کد خبر 6083263 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی +فیلم
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین/ سامانه پدافندی S-۴۰۰ روسیه در کریمه چگونه منهدم شد؟ +عکس و فیلم
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • بسیج مردمی عراق: انفجار در کالسو در اثر حمله بوده است
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد الشعبی عراق
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد شعبی عراق
  • ارسال مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان توسط نیروی هوایی