Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@10:19:34 GMT

بالندگی بیمه آسیا در بازار بیمه و بازار سرمایه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۶۰۰

بالندگی بیمه آسیا در بازار بیمه و بازار سرمایه

امتداد -  مدیرعامل بیمه آسیا در گزارشی از عملکرد موفقیت آمیز بیمه آسیا در سال 1398، از تداوم روند رو به رشد بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور در بازار بیمه و بازار سرمایه در سال 1398 خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به شرایط خاص بازار بیمه کشور درپی رخداد حوادث طبیعی وشیوع ویروس کرونا، عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بیمه آسیا  با تصریح اتخاد راهبردهای علمی و فنی درسال ۱۳۹۸، گفت: حق بیمه تولیدی در سال ۱۳۹۸، بالغ بر ۶۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۱۳۹۷ معادل ۳۶ درصد رشد را نشان می دهد. همچنین افزون در این سال افزون بر ۳۳ هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت شده است که در مقایسه با سال قبل، ۶/۱۲ درصد افزایش داشته است. در این سال به طور متوسط، روزانه ۹۰ میلیارد ریال خسارت به زیاندیدگان پرداخت شده است. 
  نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا کاهش چشمگیر نسبت خسارت را از دیگر ویژگی های فنی بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ برشمرد و اظهار داشت: نسبت خسارت شرکت از ۶۷ درصد در سال ۱۳۹۷ به ۵۵ درصد در سال ۱۳۹۸ رسید که ۱۲ درصد کاهش را نشان می دهد. وی افزود: در نتیجه برگزاری مجامع فصلی در بیمه آسیا که برای نخستین بار در صنعت بیمه اتفاق افتاد، نحوه ریسک سنجی و صدور بیمه نامه ها و  کیفیت پرداخت خسارت ها از لحاظ ارزیابی کارشناسی و تسریع در پرداخت ها مورد بازبینی قرار گرفت که نتیجه آن، به صورت قابل توجهی بهبود یافت که در کاهش نسبت خسارت مشهود است.
  مسعود بادین با تاکید بر رشد ۱۵۰ درصدی سود هر سهم در سال ۱۳۹۸، گفت: سود هر سهم در سال ۱۳۹۷، ۲۸۰ ریال بود که با برنامه ریزی و راهکارهای مدیریتی به ۷۰۰ ریال افزایش پیدا کرد. همچنین سود نقدی مصوب هر سهم از ۱۲۰ ریال در سال ۱۳۹۷ به ۳۵۰ ریال در سال ۱۳۹۸ افزایش داشته است.
  مدیرعامل بیمه آسیا سرمایه گذاری بهینه در بازارهای مالی از جمله سپرده های بانکی،خرید اوراق بهادار و سهام را از دیگر ویژگی های بارز عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ برشمرد و گفت: سرمایه گذاری بیمه آسیا در این بخش ها  از ۱۹۹۷۰۷۶۳میلیون ریال در سال ۱۳۹۷ به رقم ۳۲۵۴۶۲۵۷ میلیون ریال در سال ۱۳۹۸ رسید که رشد ۶۳ درصدی را نشان می دهد. وی همچنین ضمن اشاره به افزایش ۱۱۵ درصدی سود انباشته بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸، افزود: خالص دارایی ارزی شرکت نیز در این مدت، ۹ درصد و سپرده ارزی نیز ۶ درصد افزایش داشته است. مدیرعامل بیمه آسیا ارائه خدمات بهینه و مناسب بیمه ای به هموطنان در اقصی نقاط کشور از طریق توسعه شعب و شبکه فروش را از اولویت های بیمه آسیا برشمرد و اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ سه شعبه و دو واحد پرداخت خسارت را در شهرهای چابهار، ورامین، اهواز، مشکین شهر و تربت جام راه اندازی کردیم .
  مسعود بادین افتتاح مجتمع تخصصی بیمه های زندگی بیمه آسیا را نشانه اهمیت این نوع بیمه ها برای بیمه آسیا دانست و بیان داشت: توسعه بیمه های زندگی، توسعه ماندگار صنعت بیمه را رقم خواهد زد و در همین جهت تاکنون بیش از ۱۲۳۵ نماینده ویژه بیمه های زندگی هم جذب کرده و آموزش داده ایم و امیدواریم با حضور این نمایندگان و همچنین بیش از ۳۰۰۰ نماینده متخصص، حرفه ای و صدیق در اقصا نقاط کشور، شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه های زندگی در جامعه باشیم. وی تمدید قرارداد با مرکز خدمات حوزه های علمیه برای ششمین سال متوالی را نشان از رضایت بیمه گذاران این قرارداد برشمرد و اظهار امیدواری کرد با خدمات ارائه شده به طلاب و روحانیون و همکاری متقابل مرکز خدمات حوزه علمیه، بتوانیم این قرارداد را به عنوان یک الگوی بیمه ای موفق به صنعت بیمه کشور معرفی کنیم
مدیرعامل بیمه آسیا فعالیت های گسترده بیمه آسیا در حوزه مسئولیت اجتماعی را قابل تامل دانست و اظهار داشت: ساخت هفت واحد مسکونی در مناطق سیل زده به ارزش هفت میلیارد ریال، ساخت دو باب مدرسه در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی و استان خراسان جنوبی به ارزش پنج میلیارد ریال، توزیع گسترده کمک های غیرنقدی در مناطق سیل زده در استان های گلستان، لرستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال، اختصاص بودجه چاپ سررسید به تهیه و توزیع ۱۴۰ هزار جلد دفتر مشق و نوشت افزار در مدارس مناطق محروم کشور به ارزش پنج میلیارد ریال و اهدا ۱۰ هزار دست لباس ایزوله به کادر درمانی در بیمارستان های سراسر کشور به ارزش چهار میلیارد ریال، از جمله مهم ترین اقدامات بیمه آسیا در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی است. نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به پیشنهاد ۱۰۰۵ درصدی افزایش سرمایه بیمه آسیا از محل تجدید ارزیابی املاک و مستغلات، اظهار امیدواری کرد با این حرکت هدفمند، حضور بیمه آسیا در بازار بیمه ای و سرمایه کشور بیش از پیش تقویت خواهد شد.  

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل بیمه آسیا بیمه های زندگی میلیارد ریال سال ۱۳۹۷ ریال در سال بازار بیمه بیمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد