Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمخانی نوشت: در غم بزرگ لبنان عزیز، شریک هستیم و در کنار مردم سرافراز و مقاوم آن برای هرگونه کمک و مساعدت ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر دریابان «علی شمخانی» درباره حادثه انفجار در لبنان نوشت:«حادثه انفجار در بیروت و جان باختن و مجروح شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان را از صمیم قلب به رئیس جمهور، دولت و ملت لبنان تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان در ادامه آورده است:« در غم بزرگ لبنان عزیز، شریک هستیم و در کنار مردم سرافراز و مقاوم آن برای هرگونه کمک و مساعدت ایستاده‌ایم.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی شمخانی بیروت شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!