Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از واگذاری مسئولیت دبیرخانه کنسرسیوم گیاهان دارویی مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد دانشگاهی بروجرد خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به منظور ایجاد هماهنگی، تقسیم کار، پرهیز از موازی‌کاری و اشتراک تجربیات و حرکت بر مبنای برنامه‌ای منسجم با چشم‌انداز معقول و مطلوب میان مراکز تحقیقاتی گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی، دومین کنسرسیوم مراکز تحقیقاتی بعد از کنسرسیوم نانو تحت عنوان کنسرسیوم گیاهان دارویی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر پراکنده‌کاری، انجام پژوهش‌های موازی و عدم انطباق طرح‌های تحقیقاتی با نیازها و اولویت‌های اصلی کشور از معضلاتی است که منجر به اتلاف منابع و توان علمی می‌شود. تشکیل شبکه مراکز علمی و تحقیقاتی فعال در حوزه‌های مرتبط با یکدیگر در قالب کنسرسیوم می‌تواند این معضلات را به حداقل برساند.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، مهم‌ترین اهداف کنسرسیوم را تعریف پروژه‌های راهبردی در سطح کلان ملی (Mega Project) و مدیریت اجرای این پروژه‌ها در جهت رفع نیازهای کشور و سیاست‌گذاری، تدوین اسناد راهبردی و برنامه‌ریزی کلان در حوزه تخصصی واحدهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: بدیهی است هماهنگی، برنامه‌ریزی و اشتراک‌گذاری توان علمی، موجب هم‌افزایی و رشد و شتاب هرچه بیشتر در مسیر رفع نیازهای تحقیقاتی جامع می­‌شود. اعضای کنسرسیوم‌ها می‌توانند با تقسیم کار، پرهیز از موازی‌کاری، انتقال و اشتراک تجربیات بر مبنای برنامه‌ای منسجم، در راستای چشم‌اندازی مطلوب و معقول حرکت کنند.

دهقانی فیروزآبادی با اعطای مجوز استقرار دبیرخانه کنسرسیوم گیاهان دارویی مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد دانشگاهی بروجرد، خواستار آغاز فعالیت‌های کنسرسیوم گیاهان دارویی با مشارکت واحدهای عضو کنسرسیوم شامل زاهدان، شوشتر، تاکستان، بیرجند، شهر قدس، میانه، اراک، کرمانشاه، علوم و تحقیقات، اصفهان(خوراسگان)، یادگار امام(ره) شهرری، نیشابور و گرگان شد.

وی تأکید کرد: فعالیت‌ها و عملکرد دبیرخانه به صورت فصلی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: بروجرد پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کنسرسیوم گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی مراکز تحقیقاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی