Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس بخشنامه های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشجویان خوابگاهی ملزم به پرداخت اجاره بهاء خوابگاه هر نیمسال تحصیلی در ابتدای همان نیمسال هستند.

با توجه به شیوع کرونا و تخلیه فوری خوابگاهها، اجاره بهاء نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشگاه شریف به صورت روزشمار تا تاریخ ۵ مرداد محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دانشجویان خوابگاهی با مراجعه به سامانه صندوق رفاه bp.swf.ir نسبت به پرداخت اینترنتی اجاره بهاء معوقه نیمسال اول و دوم ۹۹-۹۸ تا روز چهارشنبه ۲۲ مرداد اقدام کنند.

کد خبر 4991465 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شریف خوابگاه دانشجویی دانشجویان ویروس کرونا سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی پروتکل های بهداشتی دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون کارشناسی ارشد آموزش مجازی دانشگاه ها دانشجویان توزیع کارت ورود به جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک گفت: نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت بخشی است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در نظام اسلام، اظهار داشت: تعلیم و تربیت در اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و بزرگ‌ترین خدمت در جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت است، موفقیت در نظام تعلیم و تربیت می‌تواند اهداف مهم و بزرگ را محقق سازد. 

وی افزود: اسلام برای دانش و معرفت جایگاه ویژه در نظر دارد و قرآن، کتاب معرفت و حکمت است تا راه تزکیه را به پیروان خود نشان دهد، خداوند متعال، طالبان علم و دانش را دوست دارد و در آخرت آنان را به عنوان گنجینه مبعوث می‌کند، این در حالی است که بیشترین سهم تعلیم و تربیت برعهده آموزش و پرورش است و دانشگاه‌ها در جایگاه بعدی قرار دارند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه برخی از مراکز تعلیم و تربیت و دانشگاه‌ها به علت غفلت در سال‌های گذشته جمع شدند و به کشور ضربه وارد شد، عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان با دو هزار دانشجو در استان مرکزی، مایه امید است و تک تک افراد در این دانشگاه، سرمایه‌ هستند و آینده کشور را خواهند ساخت. 

دری‌نجف‌آبادی با تأکید بر توجه به زیرساخت‌های مورد نیاز دانشجویان، بیان کرد: کمبود فضای خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اراک به عنوان یکی از دغدغه‌های دانشجویان مطرح است که باید این مهم با کمک بخش‌های مختلف برطرف گردد، در این راستا آماده پیگیری و همکاری با هدف تأمین فضای مناسب و کم‌شدن دغدغه دانشجویان خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه دولت باید با ردیف اعتباری مناسب، حل مشکل خوابگاه دانشجویان را در دستور کار قرار دهد و از دغدغه دانشجویان بکاهد،گفت: در حال حاضر فرصت برای ساخت خوابگاه در اسرع وقت فراهم نیست. بنابراین باید ساختمانی را اجاره و در اختیار دانشجویان قرار داد. همچنین به منظور توجه به بنیان خانواده، خوابگاه دانشجویان متأهل نیز مورد توجه قرار گیرد. 

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه اعلام شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد