Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازیکنان هفت ماه از شرایط تمرینی دور هستند و اگر قرار است در مسابقات جام جهانی شرکت کنیم، باید اردوها را زودتر آغاز کنیم. - اخبار ورزشی -

شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برنامه‌های تیم ملی را از مدت‌ها قبل به فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان داده‌ایم و منتظر بودیم اردوها برگزار شود تا کار را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود از سوم مردادماه اردوها را آغاز کنیم که دو اردو مربوط انتخابی تیم ملی و فرصت به بازیکنان غیر ملی بود که بهترین‌ها را طی آن دو اردو بررسی و به اردوی اصلی ما اضافه شوند، اما متاسفانه هر دو اردو لغو شدند و فکر می‌کنم اگر اتفاقی رخ ندهد، اردوها را از شهریورماه آغاز کنیم.

وی افزود: ما حدود هفت ماه از شرایط تمرینی دور هستیم و تمرینات ما به تمرینات از راده دور و انفرادی اختصاص پیدا کرده است که خیلی کارآمد نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی از شهریورماه خاطرنشان کرد: اردوها از شهریورماه آغاز می‌شود و طبق قولی که به بازیکنان غیرملی داده بودم، مطمئنا اولین اردو به آنها اختصاص پیدا می‌کند. اگر قرار باشد در مسابقات جام جهانی کوچک که اواخر آذرماه در برزیل برگزار می‌شود، اعزام شویم، باید خیلی سریعتر اردوها را آغاز کنیم، چون باید اردوهای بیشتری برگزار کنیم تا به آن حد از آمادگی جهت حضور در این رویداد جهانی برسیم.

یاری درخصوص ادامه مسابقات لیگ باشگاهی سال 98 گفت: مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بین دو تیم هیئت خراسان رضوی و مس رفسنجان برگزار شد و من فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست آمد، به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم بازی این هفته بین دو تیم، ملی حفاری اهواز و سایپا نیز برگزار و فینال هم انجام شود تا شرایط‌ باشگاه‌ها برای تیم‌داری به آمادگی برسد، چرا که لازمه رسیدن به تیم ملی قدرتمند، به بازوهای قوی برمی‌گردد که این بازوها باشگاه‌های ما هستند و تا زمانیکه باشگاه‌ها تمریناتشان را آغاز نکنند و بازیکنان در اختیارشان قرار نگیرد، قطعاً ما هم در تیم ملی لطمه خواهیم خورد.

وی همچنین درباره پاداشی که فدراسیون فوتبال هنوز به ملی‌پوشان فوتسال پرداخت نکرده است، گفت: مبلغی که بازیکنان دریافت کرده‌اند آن پاداشی که فدراسیون قول داده نبوده است. این هدیه از طرف شخص خیری است که اصلا نمی‌دانم کارش چیست و فقط می‌توانم از این طریق به عنوان سرمربی تیم ملی از او و رئیس هیئت خراسان رضوی تشکر کنم. از طرفی فدراسیون نیز به خوبی واقف است که این هدیه هیچ ارتباطی به پاداش فدراسیون فوتبال ندارد.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتسال بانوان همچنان اندرخم یک کوچه است، چراکه مسئولان فدراسیون فوتبال بویژه در کمیته بانوان برنامه منسجمی برای تکرار قهرمانی ملی پوشان ندارند. ملی‌پوشان این تیم که قهرمانی را کسب کرده و هنوز بعد از گذشت دو سال پاداش قهرمانی خود را دریافت نکرده اند، حالا باید منتظر تصمیم فدراسیون باشند تا چه زمانی را برای برگزاری اردوهای تمرینی درنظر می‌گیرد. اگر شیوع ویروس کرونا باعث برگزار نشدن اردوها شده است پس چطور دو مرحله از اردوی تیم ملی مردان برگزار می شود؟ آیا قهرمانی با دو ماه تمرین تکرار می شود؟ آیا رقبای فوتسال بانوان نیز به حفظ نتیجه یا ارتقاء آن همینقدر بی تفاوت هستند؟

توسلی: پاداش قهرمانی آسیا را دریافت نکرده‌ایم/ یک خَیِر به ملی‌پوش فوتسال بانوان هدیه داد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S33,3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال بانوان ایران فوتسال بیشتر بخوانید... مس رفسنجان فینالیست لیگ برتر فوتسال بانوان شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مس رفسنجان فینالیست لیگ برتر فوتسال بانوان شد واژه های کاربردی مرتبط فوتسال بانوان ایران فوتسال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ابراهیمی: پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است/ سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در آسیا را زده‌ایم ۲ معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ۳ مورنو سرمربی اسپانیول شد ۴ وزارت ورزش اعلام کرد؛ بازداشت یکی از مدیران باشگاه‌های فوتبالی پایتخت ۵ قدوس شاید در آمیا بماند ۶ عربی: زیر سوال زدن موفقیت‌های بی‌نظیر ووشو منصفانه نیست/ ۱۵ سال پیش آرزو داشتیم جزو ۱۰ تیم برتر باشیم ۷ سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ ۸ حضور حسن یزدانی در تمرین پرسپولیس مهمترین اخبار ورزشی سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ بنا: هیچ موقع لیگ را دوست نداشتم اما به خاطر بچه‌ها موافق برگزاری‌اش بودم/ کشتی‌گیر اگر حرفه ای فکر کند، ازدواجش در اوج خیلی هم خوب است معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن مهمترین اخبار تسنیم گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی/ چه‌مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان ایران فوتسال فدراسیون فوتبال فوتسال بانوان باشگاه ها آغاز کنیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • فارن افرز: چرا قدرت بزرگ‌تر همیشه در ژئوپلیتیک بهتر عمل نمی‌کند؟
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک