Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:34:28 GMT

قاهره و خارطوم نشست‌های سد النهضه را تعلیق کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۷۴۳

قاهره و خارطوم نشست‌های سد النهضه را تعلیق کردند

مصر و سودان نشست‌ها درباره بحران سد النهضه را به دلیل موضع اتیوپی تعلیق کردند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، وزارت آب مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: براساس نتایج نشست سران آفریقا که ۲۱ ژوئیه برگزار شد، روز سه‌شنبه سومین نشست دور دوم مذاکرات با سودان و اتیوپی تحت نظارت اتحادیه آفریقا و با حضور ناظران آمریکا و اتحادیه اروپا برای رسیدن به توافقی درخصوص آبگیری سد النهضه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: این نشست درخصوص توافقی بود که روز دوشنبه درباره مذاکره کمیته‌های فنی و حقوقی درخصوص اختلافات حاصل شد اما قبل از موعد نشست وزیر آب اتیوپی مصر و سودان را مورد خطاب قرار داد و قواعدی را برای آبگیری سد النهضه تعیین کرد که شامل هیچ‌گونه قواعد مناسب یا پایبندی به توافق یا مکانیزم حقوقی نیست.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: اظهارات اتیوپی کاملا برعکس توافقی بود که روز دوشنبه حاصل شد. برای همین ما خواهان تعلیق نشست‌ها برای انجام مشورت‌هایی در داخل درباره طرح اتیوپی شدیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاکرات سد النهضه سد النهضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس : لینک‌های منتشره درخصوص ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب ما نیست

مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشره در خصوص ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست.

به گزارش ایسنا،‌ مرکز اطلاع رسانی فراجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد:« لینک های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی باشد.

هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»
  • پلیس : لینک‌های منتشره درخصوص ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب ما نیست
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت