Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از افزایش ۲.۹ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی خبرداد و گفت: در محورهای اردبیل و گلستان شاهد بارش باران هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهارداشت: در آزادراه قزوین- کرج و کرج- تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت تردد روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: محورهای هراز و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و محور چالوس، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین- رشت فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی سایر محورهای مواصلاتی گفت: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و گلستان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

رحمانی تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی نسبت به روز گذشته ۲.۹ درصد افزایش تردد داشته ایم و اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صبح انجام شده است.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سامانه بارشی که از ششم فروردین در استان فعال شده بود، تقریبا همه مناطق استان را از باران رحمت الهی بهره‌مند کرد.
بر اساس آمار بارش باران از ۴۳ ایستگاه هواشناسی فارس، تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز، شهرک گلستان شیراز با ۱۰۵ میلی متر باران صدرنشین بارندگی در استان بود.
بعد از شهرک گلستان شیراز، به ترتیب شهرستان‌های سپیدان با ۱۰۲، رزقان ۸۶، نورآباد ممسنی و ارسنجان با ۸۵ و بوانات با ۸۱ میلی متر در رتبه‌های بعدی بارش‌ها بودند.
سهم شیراز هم از این سامانه ۶۱ میلی متر باران بود که با این میزان بارش، جمع بارندگی‌های شیراز در سال زراعی جاری ۱۷۲ میلی متر رسید.
سامانه بارشی تا اواخر وقت دیشب، ششم فروردین در مناطق غربی و مرکزی استان فعال بود و رفته رفته تمرکز بارش‌ها به جنوب و جنوب شرق استان منتقل و نیمه‌های دیشب از استان خارج شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در فارس
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در استان فارس