Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:11:03 GMT

امید لیگ برتر به روش جدید تست کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۸۲۰

امید لیگ برتر به روش جدید تست کرونا

لیگ برتر انگلیس امیدوار است روش جدید آزمایش کرونا که در محل انجام شده و نتیجه اش خیلی زود مشخص می‌شود بتواند باعث بازگشت تماشاچی‌ها به استادیوم‌های فوتبال شود.

به گزارش "ورزش سه"، با معرفی روش جدیدی برای تست ویروس کووید19 که به تست 90دقیقه‌ای معروف شده مسئولین لیگ برتر انگلیس امیدوارند که شاید این روش بتواند به بازگشت تماشاچی به استادیوم‌های فوتبال کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این روش جدید که به تست 90 دقیقه‌ای معروف است از هفته آینده در سراسر بریتانیا در بیمارستانها و خانه‌های بهداشت آغاز به کار خواهد کرد. مسئولین لیگ برتر انگلیس اما به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا استفاده از این روش می‌تواند به بازگشت تماشاچی‌ها به استادیوم‌های فوتبال کمک کند؟

 

البته اینکه امکان برقراری ایستگاه‌هایی برای تست سرپایی در استادیوم‌های فوتبال وجود داشته باشد منطقی به نظر نمی‌رسد چرا که وجود چنین ایستگاه‌هایی خود به تجمع افراد در فضایی کوچک منجر می‌شود که هیچ دولتی اجازه آن را نخواهد داد. در نتیجه لیگ برتر انگلیس روی این سناریو کار می کند که از هواداران خواسته شود از دو ساعت پیش از شروع هر مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند تا به نوبت بتوانند تست کرونای سرپایی بدهند.

 

 

وزیر بهداشت بریتانیا دیروز از این تستهای سرپایی به عنوان ابزاری برای نجات جان انسانها یاد کرد و حالا لیگ برتر این کشور امیدوار است این ابزار نجات بخش بتواند در نجات فوتبال انگلیس هم نقش بازی کند.

 

 

لیگ برتر انگلیس ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس ویروس کرونا استادیوم های فوتبال لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم

سال 2009 در چنین روزی، لیورپول و آرسنال در هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 4-4 به پایان رسید. یوسی بنایون، فرناندو تورس و آندری آرشاوین گلزنان این دیدار جذاب بودند.

دانلود (116.8MB)

دیگر خبرها

  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه