Web Analytics Made Easy - Statcounter

مداح اهل‌بیت(ع) گفت: گرچه در هیأت‌ها کمترین میزان ابتلا به بیماری کرونا داشته‌ایم که این هم به خاطر رعایت کردن اصول بهداشتی است اما همین مقدار کم هم زیاد است و نباید باشد. - اخبار فرهنگی -

محمدرضا غلامرضازاده مداح اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم گفت: طبق فرمایشات رهبر معظّم انقلاب مراسم محرم امسال هیأت مسجد ولیّ‌عصر را با تدابیر ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به همت دوستان و مسئولان هیأت از مکان سر باز در کانون سمیّه نزدیک هیأت بازدید به عمل آمده است تا در صورت اعلام وضعیت قرمز در آنجا و در صورت اعلام وضعیت عادی طبق پروتکل‌های بهداشتی در مسجد برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید زندگی و عزاداری با کرونا را سرلوحه کار قرار دهیم، اظهار کرد: عزاداران هیأتی ولایی ما دستورات رهبر انقلاب را سرمشق قرار داده‌ و خواهند داد و در اجرای آن چون و چرا نمی‌کنند.

غلامرضازاده گفت: ما مسئولان هیأت باید شرایط کنونی را در مراسم‌ها لحاظ کنیم؛ گرچه در هیأت‌ها کمترین میزان ابتلا به بیماری کرونا داشته‌ایم که این هم به خاطر رعایت کردن اصول بهداشتی است اما همین مقدار کم هم زیاد است و نباید باشد. این در حالی است که عدّه‌ای در روزهای اخیر مدعی شدند میزان ابتلا به بیماری کرونا در اماکن مذهبی اعم از حسینیه‌ها، مساجد و هیئت‌ها بیشتر بوده در حالی واقعیت چنین نیست و این بر اساس گفتۀ کارشناسان امر است.

این مداح اهل‌بیت(ع) پیشنهاداتی هم به مسئولان ستاد مقابله با کرونا داشت:

رادیو محرم را راه‌اندازی کنند و یک هفته قبل از محرم نکات موردنظر خود و کیفیت برگزاری مجالس عزاداری با شرایط کرونایی را مداح اعلام کنند.با توجه به شرایط کرونایی حال و حاضر کشور، پویش‌هایی راه‌اندازی شود تا مردم از این طریق سر در خانه‌های خود پرچم مشکی نصب کنند که این خود به معنای تعظیم شعائر الهی است.مسئولان هیأت‌هایی که شرایط کرونایی را رعایت می‌کنند توسط سازمان تبلیغات مورد تشویق قرار گیرند تا الگویی برای سایر هیأت‌ها باشند.آیا ماهیت نذورات در ماه محرم تغییر می‌کند؟عزای امام حسین(ع) به جامعه نشاط و پویایی می‌بخشد/ هیئتی‌ها پایبند به اصول بهداشتی در محرم‌اند

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT3 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ماه محرم بیشتر بخوانید... اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا ۲ سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است ۳ حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور ۴ «همه شادیم در بهترین روز خدا»؛ کار متفاوت جهادگران امام حسنی برای عید غدیر+عکس و فیلم ۵ سفر دوباره هنری جیمز با «تصویر یک زن» به ایران ۶ دستورالعمل امام علی(ع) جهت دفع بلا و بیماری واگیردار ۷ عرضه جدیدترین آثار نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با محوریت شهادت شهید سلیمانی ۸ خاطره خوش اسلام‌زاده از طالب‌زاده/ برای پدر مستندسازان انقلابی دعا کنید مهمترین اخبار فرهنگی شناخت مقام امامت در زیارت جامعه کبیره/ چرا دشمن هم به امام هادی(ع) متوسل می شود؟ حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور دلخوری هوشنگ کامکار از برخی رفتارها/ "در گلستانه" را در کوچه‌ای تنگ در خیابان سعدی جنوبی نوشتم «همه شادیم در بهترین روز خدا»؛ کار متفاوت جهادگران امام حسنی برای عید غدیر+عکس و فیلم مهمترین اخبار تسنیم پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی/ چه‌مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم ویروس کرونا ماه محرم میزان ابتلا هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان

به گزارش ورزش سه، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که جدال نمایندگان صنعتی فوتبال ایران می‌تواند برای تیم‌های قعرنشین بسیار حائز اهمیت باشد.
فولاد در شرایطی باید پای به میدان این مسابقه بگذارد که با شش هفته دوری از برد، حال و روز خوشی در جدول رده‌بندی ندارد و اگر این‌چنین ادامه دهد به جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ هم ممکن است اضافه شود. تیم اهوازی با سرمربی جدید خود یعنی عبدالله ویسی هم بردی به دست نیاورده و باید دید این سرمربی که روزهای خوبی را در نیم فصل اول با صنعت نفت پشت سر نگذاشت، با دیگر تیم خوزستانی چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

در سمت مقابل مس رفسنجان با تغییری که در کادرفنی خود در نیم فصل داشت، شرایط بهتری پیدا کرده و جالب اینکه بدانید محرم نویدکیا همچنان توانسته رکورد شکست‌ناپذیری خود در جمع نارنجی‌ها را حفظ کند. البته نکته عجیب نتایج مس اینکه این تیم سه بازی اخیر خود را با تساوی دو بر دو به پایان رسانده و باید دید شاگردان محرم بالاخره نتیجه دیگری کسب خواهند کرد یا نه.

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های فولاد و مس رفسنجان را در همین صفحه دنبال کنید:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ جمعه: 1403/01/31 ؛ ساعت 18:10 / ورزشگاه: شهدای فولاد اهواز
داوران: امیر ایار/ کمک‌ها: علی اکبر نوری و اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: و یعقوب آشوری/ ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

ترکیب فولاد خوزستان:
شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری، ابراهیم حصار
سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب مس رفسنجان: 
حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • کنایه امام جمعه اردبیل به ادعای حمله اسرائیل به اصفهان /مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟
  • عملیات وعده صادق ادعای گنبد آهنین را برهم زد
  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • دروغ‌های شاخدار صهیونیستها/ هاگاری یا «گوبلز اسرائیل»؟
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی