Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی اعلام کرد: شیوع ویروس کرونا می‌طلبد تا با پاسداشت حرمت قلم و ضمن گرامیداشت مقام خبرنگاران، به عنوان نهاد صنفی رسانه‌ای، ملزم به صیانت از همکارانمان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رسانه‌ها رسالت دارند تا آئینه وار با مردم صادق باشند و پیش و بیش از دیگران بر آنچه می‌گویند عالم و عامل باشند و مگر می‌شود دیگران را به پرهیز از حضور در مراسم و مجامع بخوانیم اما خودمان بخواهیم تا در روز خبرنگار همانند هرسال، گردهم بنشینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها وضعیت شیوع کرونا شرایط سختی را برای جامعه بشری تحمیل کرده که فقط به فضل الهی و نصرت اهل بیت(علیهم السلام) می‌توان دل قوی داشت و با تاسی ولایت، توصیه‌های علمی پزشکی و ضوابط بهداشتی اصل فاصله گذاری را رعایت و تمکین کرد.

فرا رسیدن سالروز عروج شهید صارمی و روز خبرنگار امسال زیر سایه شیوع ویروس کرونا می‌طلبد تا با پاسداشت حرمت قلم و ضمن گرامیداشت مقام خبرنگاران، به عنوان نهاد صنفی رسانه‌ای، ملزم به صیانت از همکارانمان باشیم و برای حفظ سلامت فعالان ساعی رسانه‌ها از حضور در دفاتر مطبوعات و خبرگزاری‌ها برخلاف میل قلبی، عذرخواهی کنیم و عاجزانه خواستار رعایت دیگران نیز باشیم.

از سوی دیگر پیگیری مطالبه‌های صنفی و مسائل مبتلابه و دغدغه‌های خبرنگاران را با افتخار، وظیفه ذاتی خودمان می‌دانیم و از طریق سایت و کانال‌های ارتباطی خانه پاسخگوی عزیزان هستیم.

بدون تردید برکت اخوت در ترنم غدیر و بهرمندی از انوار الطاف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) امید ریشه کنی قریب الوقرع کرونا را زنده می‌دارد تا در تلالو نورباران دهه امامت و ولایت، دلهای عاشق منتظران بشارت ظهور عاجل منجی عالم بشریت(عج) بیابد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی روز خبرنگار شیوع کرونا رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی خمینی‌شهر با اشاره به اجرای طرح رایگان واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور بومی این شهرستان گفت: این بیماری با علائم پیچش گردن، بی‌حالی و در برخی موارد علائم عصبی و تنفسی و خِرخِر گلو همراه است و در صورت شیوع نوعی بیماری مهلک با تلفات بالا و شیوع سریع است و این بیماری نه‌تن‌ها باعث از بین رفتن طیور منطقه می‌شودو تهدیدی جدی برای مرغداری‌ها که به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی مهم مطرح هستند، است

الهه شیروی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری انتقال ویروس از طیور بومی به طیور صنعتی و افزایش سطح ایمنی طیور بومی دانست و افزود: این نوع واکسن که متفاوت با سایر واکسن‌ها از نظر مقاومت در برابر حرارت و سهولت استفاده آن به جهت ریختن در ظرف آبخوری آنها است، در اختیار مرغداران قرار گرفته و تاکنون ۳۰ هزار و ۱۵۶ قطعه پرنده خانگی از جمله اردک، کبوتر، غاز و سایر ماکیان واکسینه شدند.


این طرح تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و بین محله‌های مختلف کوشک، قلعه امیریه، اصغرآباد و درچه نیز توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • تشکر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا / فیلم
  • رسانه اسرائیلی: نجات یافتگان از طوفان الاقصی خودکشی می‌کنند
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی