Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@14:17:53 GMT

اعلام آخرین وضعیت واردات لوازم خانگی به کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۳۰۰

اعلام آخرین وضعیت واردات لوازم خانگی به کشور

منصور عالی پور نایب رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای در خصوص وضعیت تامین کالای فروشگاه های زنجیره ای اظهار کرد: در حال حاضر شعب مختلف فروشگاه های زنجیره‌ ای با هیچ گونه کمبودی در راستای تامین مایحتاج مردم مواجه نیستند.

او افزود: تنها کمبودی که گاهی اوقات  برخی شعب فروشگاه های زنجیره ای با آن مواجه می شوند در امر لوازم خانگی و الکترونیکی است در غیر این صورت فروشگاه ها در تامین کالا با مشکل مواجه نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نایب رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای با اشاره به دلیل کمبود لوازم خانگی در فروشگاه ها بیان کرد: واردات لوازم خانگی به صفر رسیده و تولیدکننده های ایرانی تمام تلاش خود را برای تامین نیاز بازار می کنند اما متاسفانه نیاز بازار داخل بیشتر از تولیدات داخل است.

عالی پور ادامه داد: دولت باید در تلاش باشد تا با حمایت از تولیدکنندگان  در مرحله نخست  نیاز بازارهای داخل را رفع کند و در مراحل بعدی به فکر تقویت صادرات  محصولات باشیم.

او تصریح کرد: با محدود شدن واردات پوشاک در اوایل با کمبود این نوع محصولات در فروشگاه ها مواجه شدیم اما هم اکنون شاهد رفع نیاز داخل و همچنین صادرات پوشاک ایرانی هستیم.

نایب رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای در مورد تامین نیاز فروشگاه ها از مواد بهداشتی توضیح داد: انواع ماسک، دستکش و مایع زدعفونی کننده در فروشگاه های زنجیره ای به وفور وجود دارد و بدون هیچ محدودیتی به مردم عرضه می شود که در این خصوص فقط در تامین الکل با مشکل مواجه هستیم که با وجود مایع زدعفونی کننده این کمبود احساس نمی شود.



عالی پور مطرح کرد: با شیوع ویروس کرونا و محدودیت در رفت آمد های مردمی، بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای اقدام به راه اندازی سامانه های سفارش آنلاین یا تلفنی کردند تا نیاز روزمره مردم بدون حضور فیزیکی در فروشگاه ها بر طرف شود.

وی اظهار کرد: در برخی از موارد مشاهده شده که بعضی از فروشگاه ها اجناس خود را با قیمت های بالاتر از قیمت  تنظیم بازار و درج شده در سامانه ۱۲۴ به فروش می رسانند.همچنین  مردم در صورت مشاهده این موارد می توانند از طریق سامانه ۱۲۴ و هر از طریق ثبت شکایت فروشگاه ها اقدام به اطلاع رسانی و شکایت از شعبه مربوطه کنند.

نایب رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای تصریح کرد: در هفته های گذشته برخی از اقلام دچار نوسان قیمت شده اند که ممکن است سامانه های دولتی با اختلاف زمان قیمت های جدید را ثبت کنند که مردم نیز باید این مورد را در نظر داشته باشند.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1418269

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اتاق بازرگانی واردات تعرفه واردات گمرک لوازم خانگی فروشگاه ها لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری کشاورزان با پلیس؛ بروکسل غرق در کود و کاه!

کشاورزان بلژیکی در آستانه نشست وزرای کشاورزی اتحادیه اروپا، در اعتراض به سیاست‌های این بلوک، با پرتاب کود به استقبال پلیس رفتند!

به گزارش مشرق و به نقل از گاردین، کشاورزان بلژیکی در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه اروپا در این حوزه، در آستانه نشست وزرای کشاورزی این بلوک، با پرتاب کود شیمیایی و اشیاء و به آتش کشیدن علوفه، خیابان‌های بروکسل را به آشوب کشیدند.

کشاورزان در اعتراض به آنچه سنگ‌اندازی افراطی، تشدید اقدامات زیست‌محیطی و همچنین سیل واردات معاف از مالیات اوکراین به اروپا خوانده‌اند، خیابان‌های پایتخت بلژیک را در نزدیکی مقر اتحادیه اروپا مسدود کردند.

جمله «بگذارید از حرفه‌مان درآمد داشته باشیم» روی پلاکارد نصب‌شده بر تراکتوری که جاده اصلی پوشیده از سیب‌زمینی، تخم‌مرغ، کود و کاه را مسدود کرده بود، به چشم می‌خورد.

بروکسل‌تایمز نوشته است که در جریان درگیری کشاورزان با پلیس، دو مامور زخمی شده‌اند. کشاورزان سراسر اروپا ماه‌هاست که در واکنش به سیاست‌های سختگیرانه زیست‌محیطی اتحادیه اروپا از جمله قطع یارانه‌ها دست به اعتراضات گسترده زده‌اند. معترضان همچنین خواستار توقف واردات محصولات کشاورزی ارزان‌قیمت اوکراین نیز شده‌اند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • خاندوزی، وزیر اقتصاد: با نسلی مواجه‌ هستیم که انگیزه و تمایلی در امر اداره کشور ندارند
  • درگیری کشاورزان با پلیس؛ بروکسل غرق در کود و کاه!
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • توسعه زراعت چوب راه حل مناسب برای رسیدن به خودکفایی
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود