Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی در خصوص ۴ پروژه‌ سرمایه‌گذاری شاخص استان تصمیم گیری کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی ، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید  با حضورعلیرضا رزم حسینی در محل استانداری برگزار و مشکلات تعدادی از پروژه‌های شاخص سرمایه‌گذاری استان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی در این جلسه گفت: پروژه های اولویت‌دار استان به ۳۳۸ مورد رسیده است که درصد قابل توجهی از اشتغال کل را به خود اختصاص داده‌اند.
حسین امیررحیمی افزود: ۲۰۰ پروژه از تعداد ۳۳۸ پروژه اولویت‌دار استان، توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به صورت ویژه بررسی و برای ۶۶ مورد در جلسات ستاد تسهیل با حضور استاندار تصمیم‌گیری شده است.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی علیرضا رزم حسینی پروژه اقتصادی سرمایه گذاری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سال ۱۴۰۲ سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های بالادست و پایین دست انجام دادیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را که ۲۸ میلیارد دلار بود را به اتمام رساندیم.

بیشتر بخوانید: اوجی: کارت سوخت جایگاه‌ها حالت اضطرار دارد

وی افزود: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای ۲۰ درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. برنامه‌ریزی کردیم، هم برای سرمایه‌گذاری جدید و هم پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده تا در سال ۱۴۰۳ جهش خوبی در رشد تولید داشته باشیم.

وزیر نفت تاکید کرد: امسال هم تلاش می‌کنیم حتی بالاتر از ۲۰ درصد سال گذشته رکورد بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227485 برچسب‌ها نفت

دیگر خبرها

  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد