Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است که با توجه به اعلام تغییر وضعیت کرونایی استان قم به قرمز ، نماز جمعه مورخ ۱۷ مردادماه قم در سطح استان برگزار نمی شود و خطبه‌های این هفته توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی به‌صورت مجازی پخش خواهد شد.

نخستین نمازجمعه قم پس از شیوع کرونا بعد از حدود چهار ماه روز شش تیرماه با اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلای قدس شهر قم برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم دیروز سه شنبه در گفت‌وگویی اعلام کرده بود: متاسفانه بعد از آنکه پیک دوم ویروس کرونا در قم مشاهده شد، از روز ۱۴ مردادماه وضعیت استان قم به رنگ قرمز تبدیل‌ شده و شاهد گسترش این ویروس در بین همشهریان هستیم.

به گفته محمدرضا قدیر ، عدم استفاده از ماسک، حضور در تجمعات و برگزاری آیین‌ها و همچنین جدی نگرفتن بیماری توسط برخی از مردم موجب بازگشت وضعیت قرمز در قم شده است.

وی  افزود: قم مجدد وارد منطقه قرمز شد و ویروس روز به روز در حال گسترش و جهش است

به گفته وی، تعداد بستری بیماران مبتلا به کرونا در حال افزایش است، دو ماه پیش بستری افراد مبتلا به کرونا ۷۰ نفر بود که امروز به بیش از ۳۵۰ نفر رسیده است.

قدیر اضافه کرده بود: آمار فوت افراد هم در حال گسترش است و روز گذشته (دوشنبه) ۷ نفر از افرادی که کرونا مثبت بودند جان خود را از دست دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم هشدار داد که قدرت سرایت ویروس ۵ تا ۹ برابر شده است و باید ماسک و فاصله گذاری در اولویت باشد و تمامی قوانین ستاد ملی کرونا اجرایی شود.

«ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا قم سید محمد سعیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قم سید محمد سعیدی ویروس کرونا قم سید محمد سعیدی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: عکس‌های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!

آفتاب‌‌نیوز :

استقبال کم رنگ نمازگذاران از نمازجمعه اخیر به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی هنوز سوژه رسانه هاست.

روزنامه کیهان در این مورد نوشت:

برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای همنوا با رسانه‌های ضد نظام و صهیونیستی تصاویری مربوط به ساعات قبل از شروع مراسم نماز جمعه را انعکاس دادند تا به خورد عده‌ای بی‌اطلاع از واقعیت بباورانند که نماز جمعه این هفته تهران خلوت بود. باید با این پایگاه‌های منافقین و استکبار برخورد شود تا ترویج دروغ نکنند.

ادعای کیهان در حالی است که تصاویر مربوط به جمعیت کم، مربوط به زمان خطبه خواندن صدیقی است و عکس او روی مانیتور نصب شده در مصلا کاملا مشهود است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • حمایت کیهان از کاظم صدیقی در نماز جمعه جنجالی
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • عکس‌های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!
  • کیهان : عکس های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی ، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!
  • کیهان: عکس‌های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!