Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه مجلس نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را اعلام وصول کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 15مرداد) قوه مقننه نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را اعلام وصول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

 سلام علیکم

در اجرای اصل 133 قانون اساسی بدین وسیله جناب آقای مهندس حسین مدرس خیابانی، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می نمایم.

مشخصات، سوابق و برنامه ایشان ارسال می‌شود.

حسن روحانی

14/5/99

براساس این گزارش، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پس از اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: از کمیسیون صنایع و معادن طبق آیین‌نامه داخلی پارلمان می‌خواهم ظرف یک هفته بررسی لازم را در مورد نامه ارسالی درباره معرفی وزیر پیشنهادی «صمت» را انجام داده تا در روز (چهارشنبه 22 مرداد) که موضوع در دستور کار قرار می گیرد، بتوانند گزارش خود را ارائه کنند و رأی‌گیری انجام شود.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ درخواست قالیباف از هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان بیروت/تسلیت به سیدحسن نصرالله ۲ بررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است ۳ قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید ۴ گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور ۵ گفت‌و‌گو| ربیعی: افزایش حق مسکن کارگران مورد تایید کمیسیون اقتصادی دولت قرار گرفت ۶ تشکیل کمیته مشترک مجلس و بانک مرکزی برای کنترل نرخ ارز ۷ اسامی ۷ نماینده ای که امروز با تأخیر به جلسه علنی مجلس آمدند ۸ شناسایی و انهدام شبکه اخلال‌گر بازار ارز مهمترین اخبار سیاسی درخواست قالیباف از هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان بیروت/تسلیت به سیدحسن نصرالله اعلام آمادگی رحمانی فضلی برای هرگونه کمک و امدادرسانی به آسیب دیدگان لبنانی تشکیل کمیته مشترک مجلس و بانک مرکزی برای کنترل نرخ ارز قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید مهمترین اخبار تسنیم پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰ هزار میلیاردی «ای تی اف» از کجا آمد؟ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معرفی وزیر پیشنهادی وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت نامه معرفی اعلام وصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!

به گزارش قدس آنلاین، این اقدام پس از آن صورت گرفته که سربازان نسبت به «گرانی بیش از حد» سیگار در انگلیس و «کمبود» آنها در پایگاه‌های آموزشی شکایت کرده‌اند. یک بسته حاوی ۲۰ سیگار در اوکراین ۱.۷۰ پوند قیمت دارد، در حالیکه این قیمت در بریتانیا از ماه دسامبر گذشته ۱۵.۶۷ پوند بوده است.

روزنامه دیلی‌ تلگراف نوشت، این قرارداد توسط «بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس و «اولکسی رزنیکوف» وزیر دفاع سابق اوکراین که با یکدیگر همکاری می‌کردند، تسهیل شده است. آنها چنین قراردادی را به درخواست سربازان که گفته بودند کمبود سیگار بر تمرکز آنها در آموزش تاثیر می‌گذارد، تنظیم کردند.

گزارش شده است که این قرارداد اندکی پس از آنکه اوکراینی‌ها در تابستان ۲۰۲۲ وارد انگلیس شدند، منعقد شد اما این خبر تازه چند روز بعد آنکه «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس لایحه‌ای را مبنی بر «ممنوعیت سیگار» برای افراد زیر سن قانونی مطرح کرد، علنی شده است.

مقامات بهداشت و سلامت بریتانیا به دنبال ممنوعیت این قرارداد نیستند زیرا نیروهای اوکراینی برای «افزایش روحیه» شدیدا از آن استقبال می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه