Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم پرتلند تریل بلیزرز و هیوستون راکتس بامداد امروز به مصاف هم رفتند.

در ادامه مسابقات بازگشت NBA، دو تیم هیوستون راکتس و پرتلند تریل بلیزرز به مصاف هم رفتند.

به گزارش طرفداری، در کوارتر اول این بازی پرتلند توانست نبض بازی را به دست بگیرد و با عملکرد خوب بازیکنان خود با حساب 29 بر 24 پیروز شود. کوارتر دوم اما، تیم هیوستون راکتس به خود آمد و علیرغم ناتوانی در جبران امتیازات عقب افتاده، این کوارتر را با نتیجه 32 بر 32 به پایان رساند تا لااقل اختلاف امتیازش با تیم میزبان ثابت باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر سوم نیز روند پایاپای کوارتر قبلی را به دنبال داشت و دو تیم یکی پس از دیگری امتیازات خود را به دست می آورند. این کوارتر با حساب 25 بر 24 به سود پرتلند تمام شد تا این تیم پس از پایان کوارتر سوم اختلافی 6 امتیازی ایجاد کرده باشد و گام بلندی به سوی پیروزی بردارد. کوارتر آخر نیز از لحاظ پیروزی پرتلند و پایاپایی هیچ تفاوتی با سایر بازی نداشت و پرتلند این کوارتر را نیز 24 بر 22 پیروز شد تا در نهایت با نتیجه  110 بر 102 حریف خود را مغلوب کرده باشد.

دو تیم عملکرد تیمی بسیارخوبی در این بازی از خود به جا گذاشتند به طوری که در تیم برنده، 5 بازیکن با بیشتر از 15 امتیاز وجود داشت که دیمین لیلارد بهترین بازیکن این تیم با 21 امتیاز بود و 19 ریباند یوسف نرکیچ نیز در این دیدار کمک زیادی به تیم برنده کرد. در طرف دیگر نیز 4 بازیکن آمار بیش از 15 امتیاز را ثبت کردند که جیمز هاردن با 23 و جف گرین با 22 مهم ترین آن ها بودند.

به این ترتیب جایگاه پرتلند در جایگاه نهم کنفرانس غرب تقویت شد و این تیم با توجه به فاصله با تیم هشتم، با آمار فعلی باید با تیم هشتم کنفرانس غرب یعنی ممفیس گریزلیز انجام دهد تا شانس خود برای رسیدن به پلی آف را داشته باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیوستون راکتس دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های جام آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم ماکوئو قرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶به۵ ماکائو را شکست داد. در این بازی نگین رسولی‌پور ۶ امتیاز، مهلاعابدی ۵ امتیاز، فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • سرمربی ایرانی الشمال: باید اشتباهات را اصلاح کنیم
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم