Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکزاد گفت: افرادی که در شهر‌های بالای صد هزار نفر زندگی می‌کنند، باید املاک خود را ثبت کنند و اگر این اقدام را انجام ندهند، از ابزار‌های نظارتی استفاده می‌شود.

گروه راه و مسکن بازارنیوز:  علی نیکزاد در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به طرح اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، گفت: این طرح مربوط به شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطابق با این طرح، مالکان در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت باید املاک خود را ثبت کنند، گفت: در صورت تصویب این طرح، خانه‌های خالی یا باید به فروش برسند و یا اینکه اجاره و رهن داده شوند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در شهرهای بالای صد هزار نفر زندگی می‌کنند باید املاک خود را ثبت کنند و اگر این اقدام را انجام ندهند، از ابزارهای نظارتی استفاده می شود.

برچسب ها: نیکزاد ، مسکن ، املاک خالی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JQK

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نیکزاد مسکن املاک خالی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت

برای اولین بار در نظام بانکی، افراد بالای ۶۵ سال سن در شعب بانک ملت بدون صف و با اولویت در سامانه نوبت دهی خدمات دریافت می کنند. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، طرح منزلت در راستای احترام به مقام و منزلت سالمندان با اختصاص کلید مجزا در دستگاه نوبت دهی شعب و همچنین سامانه نوبت دهی غیرحضوری در شعب این بانک اجرایی شده است.

بر اساس این گزارش، از شماره 400 الی 449 دستگاه های نوبت دهی شعب، به مراجعین حضوری دارای سن 65 سال یا بالاتر در قالب طرح منزلت اختصاص یافته است.

با اجرای طرح منزلت در بانک ملت، تکریم سالمندان گرانقدر در دریافت خدمات بانکی در دستور کار تمامی شعب این بانک قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • لزوم ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت
  • حق الزحمه های نجومی با راه اندازی سامانه خود نویس برچیده شد
  • بیانیه ۲۰۶ نفر از نمایندگان مجلس پیرامون اقدام انقلابی سپاه پاسداران
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس
  • ببینید | توضیحات رئیس پلیس پایتخت درباره آغاز مرحله جدید طرح عفاف و حجاب در تهران
  • مشاوران املاک چگونه شناسه یکتا دریافت کنند؟