Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:05:17 GMT

تجلیل از حافظان امنیت کشور ضرورت ملی است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۴۷۹

تجلیل از حافظان امنیت کشور ضرورت ملی است

ایسنا/مازندران رئیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم بر لزوم تجلیل و تکریم ملی از طلایه داران و حافظان امنیت کشور در وزارت اطلاعات تاکید کرد.

عقیل امامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به به عملیات متهورانه وزارت اطلاعات در دستگیری سرکرده باند تروریستی تندر گفت: پیچیدگی خاص و نحوه اجرای عملیات دستگیری این عنصر خودفروخته بیانگر اوج عظمت و اقتدار سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقدام حیرت انگیز وزارت اطلاعات در انهدام شبکه های تروریستی را مایه مباهات و خرسندی دلبستگان نظام اسلامی  و رعب و وحشت دستگاههای استکباری دانست وافزود: اجرای موفق عملیات دستگیری سرکرده باند معاند و تروریستی " تندر" بار دیگر دست برتر حافطان امنیت و آرامش کشورمان را در برابر سازمانهای مخوف و تروریستی جهان آشکار کرد.

مشاور مجمع نمایندگان مازندران گفت: وزارت اطلاعات با انهدام شبکه معاند تندر، ابهت پوشالی ۱۶ نهاد اطلاعاتی و امنیتی دولت آمریکا و نیز صهیونیزم بین الملل که پناهگاه بظاهر امن و مطمئن اعضای این شبکه ها بودند را به چالش کشید.

وی ارتقا حرفه ای دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان را در سایه اراده های ایمانی دستاورد ملی دانست وافزود: تمامی گروهها ، احزاب و شخصیت های داخلی فارغ از سلایق متنوع سیاسی باید از اقدام غرور آفرین وزارت اطلاعات تجلیل کنند.

امامی همچنین با اشاره به دستگیری سرکرده باند رسانه ای تحت الحمایه استکبار موسوم به آمدنیوز توسط مدافعان امنیت در اطلاعات سپاه که اقدامی منحصربفرد و غیرقابل باور برای استکبار جهانی بود افزود: هم افزایی و یکپارچگی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان در حراست از مرزهای عقیده و ایمان بیانگر استحکام بنیانهای مرصوص انقلاب است.

وی گفت: اعتلای هرچه بیشتر فعالیت دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان سبب غرور و انسجام ملی در برابر توطئه های استکبار و دنباله های آن می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: رقابتهای سیاسی و اختلاف دیدگاهها و سلایق گوناگون فکری نباید موجب بروز خدشه به دستاوردهای ملی شود.

رئیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران در خانه ملت افزود: متاسفانه بخاطر شرایط کرونایی کشور ثمره مجاهدتهای خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه بطور شایسته و چشمگیر انعکاس رسانه ای نیافته است.

وی گفت: تجلیل و تکریم دائمی از حافظان امنیت و پاسداران انقلاب اسلامی رسالت ملی واصل تغییرناپذیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اطلاعاتی و امنیتی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد سنای این کشور لایحه‌ای را در ارتباط با نظارت بر اطلاعات خارجی تصویب کرد.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه اعلام کرد که سنای این کشور لایحه‌ای را برای اصلاح و تمدید بخش ۷۰۲ قانون نظارت بر اطلاعات خارجی (FISA) به تصویب رساند.

مشاور امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که کاخ سفید تصویب قانون اصلاح اطلاعات و امنیت آمریکا توسط سنا را تحسین می‌کند. به گفته سالیوان، رئیس جمهور آمریکا به سرعت این لایحه را امضا می‌کند تا به قانون تبدیل شود.

مصوبه جدید سنا، امکان نظارت الکترونیکی بر شهروندان آمریکایی خارج از این کشور را فراهم می‌کند. این بخش از قانون نظارت بر اطلاعات خارجی آمریکا در ۱۹ آوریل منقضی شد. روز سه شنبه این لایحه در مجلس نمایندگان آمریکا قرار گرفت، به مدت دو سال تمدید شد.

مجلس نمایندگان آمریکا همچنین اصلاحیه این قانون را که سازمان‌های اطلاعاتی را ملزم می‌کرد تا حکمی برای دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی دریافت کنند، را رد کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود