Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@15:50:39 GMT

سریال کمدی «خوب بد جلف ۲» ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۵۵۴

سریال کمدی «خوب بد جلف ۲» ساخته می‌شود

خبرگزاری میزان- پیمان قاسم‌خانی سریال کمدی «خوب بد جلف 2» را برای شبکه نمایش خانگی می‌سازد. تاریخ انتشار: 10:28 - 15 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۰۰۵

خبرگزاری میزان - صفحه اینستاگرامی سینما نوین، از حضور پیمان قاسم خانی در برنامه کافه آپارات و ساخت سریال کمدی نمایش خانگی  «خوب، بد، جلف» خبر داد و  به نقل از وی نوشت: سریال «خوب بد جلف» در ادامه قسمت دوم این فیلم است و از زمانی آغاز می‌شود که پژمان جمشیدی و سام درخشانی دزدیده می‌شوند و داستان هایی را رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او همچنین از آن احتمال حضور حمید فرخ نژاد و ویشکا آسایش در این فیلم خبر داد. این سریال قرار است بزودی و در ١٢ قسمت برای شبکه نمایش خانگی ساخته شود.

بیشتر بخوانید:  آقاخانی و قاسمخانی «شاخ آفریقا» را می‌سازند

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاسم خانی خوب بد جلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محمدرضا برزگر در رابطه با میزان تولید زباله در شهر یزد، اظهار کرد: در حال حاضر میزان تولید روزانه پسماند خانگی در شهر یزد ۳۰۰ الی ۳۳۰ تن است.

وی گفت: سرانه هر شهروند یزدی در حدود ۵۵۰ الی ۶۰۰ گرم نفر در روز است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در مورد میزان زباله‌های استان یزد به تفکیک نوع آن‌ها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماندهای تولیدی، پسماند تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.

برزگر با اشاره به اینکه پسماندها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.

وی تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک است.

برزگر عنوان کرد: در حدود ۳ درصد از پسماند خشک در طرح تفکیک از مبدأ جمع‌آوری صورت می‌پذیرد.

خبرنگار: مبین خوزان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228254 برچسب‌ها پسماند پسماندسـوزی استان یزد

دیگر خبرها

  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!