Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: مرحله استانی مسابقات تفسیر عمومی قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در 11 شهرستان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛محمد مهدی قربانیان اعلام کرد: مرحله استانی مسابقات تفسیر عمومی قرآن کریم، 24 مرداد ماه جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی در 11 شهرستان گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 58 نفر از فعالان قرآنی در حوزه تفسیر به رقابت با یکدیگر می پردازند، گفت: بیشترین میزان شرکت کننده در این دوره مربوط به شهرستان آستانه اشرفیه است.

وی در خصوص منابع این دوره از مسابقات تفسیر قرآن کریم گفت: سوالات این مرحله از تفسیر سوره مبارکه مریم و از تفسیر شریف نمونه و یا صفوه التفاسیر ویژه اهل سنت طرح خواهد شد.

وی افزود: در مرحله کشوری، سؤالات از تفسیر سوره‌های مباره مریم و طاها از تفسیر نمونه یا صفوه التفاسیر ویژه اهل سنت است.

قربانیان یادآور شد: مرحله استانی به صورت حضوری و با آزمون کتبی (تستی و تشریحی) توسط اداره کل اوقاف با مسئولیت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان و دبیری رئیس اداره امور قرآنی، 24 مرداد جاری برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: ملاک شرکت در برگزاری مسابقه افرادی هستند که در سایت رسمی مسابقات قرآن  کریم جمهوری اسلامی ایران( my.oghaf.ir) ثبت نام و لیست آنها از طریق مرکز امور قرآنی به استان ارسال گردیده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به مکان‌های برگزاری مسابقات تفسیر عمومی قرآن کریم گفت: در شهرستان آستارا حرم امام زادگان قاسم و ابراهیم، در آستانه اشرفیه، حرم آقا سید محمد آخوندمزار و در بندرانزلی بقعه بی بی حوریه محل برگزار مسابقات است.

 وی با بیان اینکه در تالش، اداره اوقاف تالش، در رشت دارالقرآن پورباقی و در رودبار اداره اوقاف رودبار محل برگزاری مسابقات تعیین شده‌اند، گفت: در رودسر، دارالقرآن طالبزاده و در فومن و شفت اداره اوقاف فومن و در صومعه سرا اداره اوقاف صومعه سرا محل برگزاری مسابقات هستند.

 قربانیان اظهار داشت: شرکت کنندگان مسابقات تفسیر قران کریم در شهرستان های لنگرود و لاهیجان در بقعه امیر شهید لاهیجان و در ماسال در اداره اوقاف ماسال به رقابت به یکدیگر می پردازند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گیلان مسابقات تفسیر قرآن مسابقات تفسیر مرحله استانی اداره اوقاف امور قرآنی قرآن کریم کل اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد شریعت آباد مراغه

در این محفل نورانی قاریان ممتاز و حافظان کل شهرستان مراغه به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم پرداختند.

اجرای شعرخوانی آئینی در وصف کریم اهل بیت (ع) توسط شاعران مراغه‌ای از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

این آیین معنوی به همت جوانان پایگاه شهید مدنی مراغه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بعضی مفسران نظر خود را بر ترجمه تفسیری قرآن تحمیل می‌کنند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هیرمند
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۰۱+صوت
  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • بانوی رودسری یک قطعه باغ چای خود را وقف کرد
  • برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد شریعت آباد مراغه
  • اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل
  • تولیدات و آسیب‌های علم‌گرایی قرآنی در هند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چوار ایلام