Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه لیگ برتری پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به بازیکن مدنظر سرمربی پرسپولیس ارائه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس لیست نفرات مدنظر خود برای فصل آینده و همچنین ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان را مشخص کرده است. در این میان جذب یک مدافع راست در برنامه‌های اصلی سرخپوشان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیال اسماعیلی‌فر گزینه اصلی سرخپوشان برای این پست بود که ظاهراً این روزها با پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیمی لیگ برتری مواجه شده است.

این تیم شهرستانی که هر فصل هزینه‌ زیادی بابت جذب بازیکن می‌کند تحت هر شرایط قصد دارد مانع انتقال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس شود و این موضوع مربیان پرسپولیس را نگران کرده است.

حلالی: رکوردشکنی، پرسپولیسی‌ها را از رسیدن به هدف‌شان باز می‌دارد/ گل‌محمدی برای آسیا باید تیمش را تقویت کند

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی لیگ برتر فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ذوالفقارنسب: اصلی‌ترین حریف پرسپولیس مقابل نساجی زمین چمن مصنوعی بود!/ گل‌محمدی با تمام نیروهایش بازی کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ذوالفقارنسب: اصلی‌ترین حریف پرسپولیس مقابل نساجی زمین چمن مصنوعی بود!/ گل‌محمدی با تمام نیروهایش بازی کرد واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی لیگ برتر فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ۲ ابراهیمی: پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است/ سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در آسیا را زده‌ایم ۳ پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن ۴ قدوس شاید در آمیا بماند ۵ مورینیو: رابطه‌ام با کاسیاس در رئال‌مادرید بد بود اما الان با هم دوست هستیم / نیمکت‌نشینی او به خاطر خصومت شخصی نبود ۶ فسخ سریالی قرارداد بازیکنان طلبکار در تیم مهرداد محمدی ۷ بنا: هیچ موقع لیگ را دوست نداشتم اما به خاطر بچه‌ها موافق برگزاری‌اش بودم/ کشتی‌گیر اگر حرفه ای فکر کند، ازدواجش در اوج خیلی هم خوب است ۸ نادال از شرکت در رقابت‌های تنیس اوپن آمریکا انصراف داد مهمترین اخبار ورزشی سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ بنا: هیچ موقع لیگ را دوست نداشتم اما به خاطر بچه‌ها موافق برگزاری‌اش بودم/ کشتی‌گیر اگر حرفه ای فکر کند، ازدواجش در اوج خیلی هم خوب است معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن مهمترین اخبار تسنیم پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰ هزار میلیاردی «ای تی اف» از کجا آمد؟ نامه معرفی «مدرس خیابانی» وزیر پیشنهادی صنعت اعلام وصول شد گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال پرسپولیس معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ترین اخبار گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه ۳۱ فروردین تیم‌های استقلال و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ به ۲ به سود شارگدان جواد نکونام به پایان رسید.    با این نتیجه استقلال ۵۳ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر در مقایسه با پرسپولیس به صدر جدول رده‌بندی بازگشت. شمس آذر هم با ۳۱ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد.    داور: وحید کاظمی/ کمک‌ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور   کارت زرد: محمدرضا رضایی و علیرضا جعفرپور از شمس‌آذر قزوین   گل ها: مهرداد محمدی (۲۰ و ۵۰ (پنالتی)) و محمدحسین مرادمند (۷۷) برای استقلال، فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) برای شمس‌آذر     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ترکیب استقلال: سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (میلاد فخرالدینی – ۹۰)، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی - ۹۰)، مهرداد محمدی (پیمان بابایی – ۷۵)، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف (امید حامدی‌فر – ۷۸) سرمربی: جواد نکونام   ترکیب شمس‌آذر: علیرضا جعفرپور، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، مهدی محمدی (فراز امامعلی – ۵۴)، محمدرضا رضایی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی (معین قربانی – ۸۲)، عیسی مرادی (مجتبی فخریان – ۸۲) و پوریا سرآبادانی (سجاد جعفری – ۸۲) سرمربی: سعید دقیقی   لحظات حساس: دقیقه ۸: فرصت عالی برای سلیمی ایجاد شد ولی او نتوانست از مقابل دروازه شمس آذر، دروازه این تیم را باز کند. دقیقه ۱۸: ضربه غافلگیرانه بلانکو به شکلی خطرناک از بالای دروازه شمس آذر راهی اوت شد. دقیقه ۲۰: مهرداد محمدی با یک ضربه بی نقص روی ارسال جلالی موفق شد گل اول را برای استتقلال به ثمر برساند. دقیقه ۳۶: ارسال خطرناک قزوینی‌ها از سمت چپ خط دفاعی استقلال را که بسیار خطرناک بود، حسینی مشت کرد. دقیقه ۳۸: ارسال ضربه ایستگاهی از سوی بازیکنان شمس‌آذر به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. دقیقه ۵۰: فرار مهرداد محمدی منجر به خطای پنالتی روی او شد. وی خودش پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست گل دوم خودش و استقلال را به ثمر برساند. دقیقه ۵۶: اشتباه دروازه‌بان شمس‌آذر در شروع مجدد مسابقه مهرداد محمدی را در شرایط گلزنی قرار داد که شوت وی با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد. دقیقه ۵۸: موقعیت‌سازی بلانکو برای جلال باعث شد تا شوت جلالی به تیر دروازه برخورد کند و راهی به چارچوب نداشته باشد. دقیقه ۶۴: نفوذ شمس‌آذری‌ها از سمت چپ فراز امامعلی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که در نهایت این حمله راه به جایی نبرد. دقیقه ۷۰: ضربه سر فراز امامعلی به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت که اعتراض شمس‌آذری‌ها را به همراه داشت، چون آنها معتقد بودند که داور باید کرنر اعلام می‌کرد. دقیقه ۷۷: ارسال کرنر توسط ابوالفضل جلالی موجب شد تا محمدحسین مرادمند گل سوم استقلال را وارد دروازه شمس‌آذر کند. دقیقه ۸۳: ارسال از سمت راست و اشتباه حسینی در خروج و فرصت طلبی فراز امامعلی گل اول شمس‌آذر را به همراه داشت. دقیقه ۸۵: حرکت انفرادی مجتبی فخریان که چند دقیقه قبل وارد زمین شده بود گل دوم شمس‌آذر را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد