Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مراسم جشن با شکوهی به مناسبت دهه ولایت و امامت با حضور کارکنان اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ به همت معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مراسم جشن با شکوهی به مناسبت دهه ولایت و امامت با حضور کارکنان اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این آئین معنوی با حضور مدیر کل ،معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد.   در این مراسم که همراه با مولود خوانی و جشن و سرور همراه بود با اهدا لوح سپاس و هدایای نقدی از محمد افتخار کارشناس مسئول اقامه نماز اداره کل و مهدی نظری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا ، دو تن از خادمین فعال نماز اداره کل و شهرستان دنا تقدیر و تجلیل شد.   این آئین بمناسبت دهه امامت و ولایت ،چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان ،هیات گلف استان ،موسسه مهر پروران بویراحمد ،موسسه ماهور سبز دریلا برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد اداره کل برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز میزبان کاپیتان‌های تیم‌های ملی ورزشی بود و در دیداری چهره به چهره با آنها گفتگو کرد.

قرار است با پیشنهاد حسین شمس، دوره‌ای آموزشی برای کاپیتان‌های تیم‌های ملی برگزار شود و آنها برای شرکت در این دوره ها، امروز به جزیره قشم سفر می‌کنند.

اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و اردوی روایت پیشرفت ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی کشور توسط اداره کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین در استان هرمزگان و جزیره قشم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود