Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگروه ویژه سازمان لیگ با همکاری کمیته‌های انضباطی، اخلاق و حراست فدراسیون به‌شکل ویژه مسابقات را زیر نظر خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران با تشکیل کارگروه ویژه‌ای مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم را به صورت دقیق مورد نظارت دقیق قرار داده است در هفته‌های گذشته در تمامی مسابقات حساس باشگاهی ناظران ویژه کمیته‌های اخلاق، انضباطی و حراست فدراسیون حضوری فعال و موثر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته‌های پیش‌رو نیز که مسابقات در تمامی لیگ‌ها به مراحل حساسی رسیده و نتیجه مسابقات در سرنوشت تیم‌های صدر و قعر جدول در لیگ برتر، دسته یک، دوم و سوم تاثیرگذار است به‌صورت ویژه مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد تا مسابقات هفته‌های پایانی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
از بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌ها نیز درخواست می‌شود ضمن پرهیز از حواشی مخرب، از انجام مصاحبه‌های تحریک آمیز خودداری کرده و در صورت داشتن هرگونه مستندات مبنی بر انجام تخلف آن را به سازمان لیگ فوتبال ایران ارائه نمایند.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ در محل فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد.   حواشی مورد برسی در این جلسه به شرح زیر است:   ۱- دعوت از سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم کاله مازندران.   ۲- دعوت از سرپرست تیم شهرداری گرگان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم لیموندیس شیراز   ۳ - دعوت از محمد هادی لکزایی در خصوص رفتار نا‌مناسب در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی در دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان   ۴- دعوت از بازیکنان تیم مهرام، سجاد مشایخی و الایجا هولمن در خصوص حواشی پایان بازی با تیم صنعت مس کرمان   ۵- دعوت از احسان دلیرزهان در خصوص رفتار نامناسب در جریان بازی با تیم طبیعت    ۶ - دعوت از امیر مهدی قانع و علیرضا ناصری در خصوص حواشی بازی با تیم پالایش نفت ابادان   ۷- دعوت از علی آرزومندی و محمد سیستانی در خصوص حواشی پایان بازی در دیدار تیم‌های مهرام و صنعت مس کرمان

دیگر خبرها

  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان