Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:12:52 GMT

پست ایلام رتبه برتر کیفیت کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۹۱۴

پست ایلام رتبه برتر کیفیت کشور را کسب کرد

هدایت فیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی، برنامه ریزی دقیق و منسجم و کنترل و نظارت پیگیر همکاران واحدهای مختلف ستادی و اجرایی، پست ایلام توانسته است رتبه اول ارزیابی های عملکرد کیفی در بین ادارات کل پست استان های کشور در چهارماهه نخست سال جاری را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور به صورت ماهیانه و براساس کنترل و رصد شاخص های کیفی، نظیر توزیع به موقع، مدت زمان سیر مراسلات، مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت می پذیرد.

مدیر کل پست استان ایلام یادآور شد: شاخص‌های کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع موفق و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی می شود.

فیلی، ارائه خدمات و محصول با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری دانست و ابراز امیداوری کرد اداره کل پست استان ایلام بتواند با تولید خدمات منعطف با نیازهای روز مشتریان رضایت کامل آنها را جلب کند و این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و هفت دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در سطح استان ایلام فعال است.

برچسب‌ها ایلام شرکت ملی پست ایران ارتباطات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام شرکت ملی پست ایران ارتباطات ایلام شرکت ملی پست ایران ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تراکتور تبریز بود که در پایان رقیبش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز ۲ تیم موقعیت‌های روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند.

در دقیقه ۶۳ خطای مدافع تراکتور بر روی محمد عباس زاده در محوطه جریمه منجر به اعلام ضربه پنالتی از سوی داور بازی شد که که در نهایت منصور باقری در دقیقه ۶۵ موفق شد نخستین بازی را برای نساجی به ثمر برساند و این دیدار با همین یک گل به سود شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید تا از قعر جدول شده و به رتبه پانزدهم صعود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم و نساجی هم با ۱۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  •  آذربايجان‌غربى در اجراى طرح شهيد سليمانى در رتبه‌هاى برتر كشور قرار دارد