Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس ثبات داشته باشد، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناصر ابراهیمی در خصوص شرایط پرسپولیس پس از پوکر قهرمانی اظهار داشت:

من پیش از اینکه پرسپولیس هم قهرمانی‌اش را مسجل کند، گفته بودم که این تیم با نتایج خوبی که گرفته است خیلی زودتر از به پایان رسیدن لیگ قهرمان می‌شود و همین‌ اتفاق هم افتاد و پرسپولیس با اقتدار قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم می‌تواند به رکوردشکنی فکر کند.

وی ادامه داد:

 وقتی نتایج سایر رقبا را هم نگاه کنیم، می‌بینیم که حریفان پرسپولیس هم در این مدت نوسان زیادی داشتند، هفته به هفته فاصله‌شان با صدر جدول زیاد می‌شد و از کورس قهرمانی خارج شدند. در این میان شاگردان گل‌محمدی با ادامه روند خوب‌شان و پیروزی‌هایی که کسب کردند، خیلی زود چهارمین قهرمانی پیاپی‌شان را قطعی کنند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود:

سرخپوشان با وجود مشکلات عدیده‌ای که در این ۴،۵ سال داشته‌اند اما توانستند از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کنند. ساختاری که برانکو در این سال‌ها در پرسپولیس ایجاد کرد، هنوز هم پابرجاست. سرمربی کروات پیشین پرسپولیس با ایجاد انگیزه، بالا بردن مسائل روحی و روانی و ایجاد روحیه قهرمانی در بین بازیکنان و سایر اعضای تیم نقش موثری در موفقیت‌های پرسپولیس داشته است. من منکر زحمات یحیی گل‌محمدی و دستیارانش نمی‌شوم اما معتقدم که اگر کالدرون هم تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند باز هم این تیم قهرمان می‌شد چون تیم در مسیر خوبی قرار داشت.

ابراهیمی تصریح کرد:

اگر این تیم ثبات داشته باشد و مسائل مالی، روحی و روانی و انگیزشی در بین بازیکنان حفظ شود، پرسپولیس در فصل آینده هم ۹۰ درصد شانس اول قهرمانی است. ۴ رکن در موفقیت یک باشگاه موثر است. مدیریت، مسائل مالی، کادر فنی و بازیکنان. در مسابقات تاثیرگذارترین رکن، بازیکنان هستند و اگر آنها را از همه نظر تامین کنیم موفقیت قطعی است. موفقیت پرسپولیس هم در این ۴ سال به دلیل مدیریت خوب بازیکنان از سوی کادرفنی و باشگاه است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که استراماچونی در ایران بود، استقلال هم شرایط خوبی در این فصل داشت، خاطرنشان کرد:

استقلال امسال فصل را با استراماچونی شروع کرد و بعد از چند هفته ابتدایی که نتایج خوبی نگرفتند، رفته رفته سرمربی ایتالیایی شناخت خوبی از بازیکنان و لیگ پیدا کرد و استقلال را صدرنشین لیگ هم کرد. اما بعد از رفتن استراماچونی این تیم نتوانست آن انسجام نیم فصل اول را حفظ کند و تغییر و تحولات باعث شد استقلال افت کند. اگر استراماچونی تا پایان فصل می‌ماند رقابت خوبی بین استقلال و پرسپولیس به وجود می‌آمد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص شانس موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

بدون تعارف می‌گویم که پرسپولیس هیچ شانسی برای موفقیت در آسیا ندارد، نه تنها پرسپولیس بلکه سایر نمایندگان ایران هم نمی‌توانند در آسیا موفق شوند. ما سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در باشگاه‌های آسیا را زده‌ایم چون شرایط ما با تیم‌های عربی و شرق آسیا فرق می‌کند و نمی‌توانیم به درستی با آنها رقابت کنیم. وقتی ما بیش از ۴ دهه است که قهرمان جام ملت‌های آسیا نشدیم و حتی با کی‌روش هم نتوانستیم قهرمان آسیا شویم چطور می‌توانیم انتظار داشته باشیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناصر ابراهیمی یحیی گل محمدی مربی پیشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بعد از مصاف پرسپولیس در برابر صنعت نفت که با نتیجه ۳-۰ به سود سرخ‌ها به پایان رسید گفت ما پیشنهاد تمدید قرارداد با اوسمار داده ایم و از او خواسته‌ایم برای فصل بعد به ما برنامه بدهد.

برخی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس گفته‌اند تیم با هدایت اوسمار بهتر از زمان یحیی گل‌محمدی بازی می‌کند. برخی هم او را با برانکو مقایسه کرده‌اند که از حاشیه بیزار بود و سعی می‌کرد، در آرامش پرسپولیس را به یک تیم قوی تبدیل کند. جدا از نتایج سبک بازی پرسپولیس با اوسمار سبب شده تا باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد این مربی باشد. هم چنین ارتباط خوبی که این مربی با بازیکنان برقرار کرده است. در ابتدای حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم پرسپولیس هم بازیکنان استوری حمایتی از این مربی منتشر می‌کردند و این نشان می‌دهد که رابطه خوبی با اوسمار دارند.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال هم گفت: ممکن است با توجه به واگذاری امتیاز تیم به پتروشیمی خلیج فارس مدیریت تیم تغییر کند، اما کادر فنی این تیم دستخوش تغییر نخواهد شد. به این خاطر که باشگاه با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد. با این حساب جواد نکونام در استقلال ماندنی است، به خصوص که عملکرد این مربی در این فصل از بازی‌ها قابل تحسین بوده است. در فصلی که تیم از نظر بازیکن در مضیقه بوده و از سویی هنوز با مشکل مالی مواجه است.

این یک اتفاق خوب در فوتبال باشگاهی به خصوص برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. به این خاطر که دو تیم مدعی قهرمانی از هم اکنون می‌توانند برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنند. واگذاری امتیاز دو باشگاه ۶ هفته پیش از اتمام بازی‌ها به مدیریت جدید اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی خوبی برای فصل آینده باشگاه داشته باشد. این ۶ هفته زمان خوبی است که گروه‌های جدید با همه شرایط دو تیم آشنا شوند و برای آینده خوب باشگاه برنامه‌ریزی کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم