Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:32:20 GMT

حل معضل گرانی نیازمند اقدام اساسی است نه گفتار درمانی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۰۹۷

حل معضل گرانی نیازمند اقدام اساسی است نه گفتار درمانی

نماینده مردم میرجاوه در مجلس گفت: مردم حوزه انتخابیه من کمترین عدد را در برخورداری از شاخص‌های خدماتی، زیربنایی و توسعه‌ای در سطح کشور به خود اختصاص دادند و خدمات نظام در 4 دهه گذشته نتوانسته غبار توسعه نیافتگی را از منطقه حوزه انتخابیه‌ام بزداید.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اسماعیل حسین زهی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 15 مرداد  99) گفت: متأسفانه امروزه فقر به عنوان یک معضل بزرگ اجتماعی چنگال شوم خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر پهنه وسیعی از جامعه فرو برده و اکثریت آحاد جامعه و بالاخص ساکنین مناطق دورافتاده و غیربرخوردار با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میرجاوه در مجلس اظهار داشت: پدیده بیکاری و نبود اشتغال برای جوانان جویای کار و در شرف ازدواج امروزه آرامش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از خانواده‌ها سلب کرده و خود ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی شده است.

وی افزود: ضروری است که با وحدت و همدلی و حل اساسی و ریشه‌ای مشکلات و معضلات امروز کشور اسلامی‌مان در کاهش این غم و رنج سهیم باشیم و این دغدغه جانکاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از خانواده‌ها دور کنیم.

حسین‌زهی خاطرنشان کرد: اشتغال و معیشت شاه کلید حل بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه به حساب می‌آید. امروزه تورم و گرانی امان مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بریده و برای حل این موضوع نیازمند پرهیز از گفتار درمانی و حل اساسی مشکلات بزرگ در جامعه هستیم.

نماینده مردم میرجاوه در مجلس اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه حمایت‌های مردم به ثمر رسید و جایگاه این سرمایه عظیم اجتماعی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌توان به سادگی کتمان کرد و یا نادیده گرفت، لذا ضروری است در جهت دفاع از خواست‌های منطقی و به حق این سرمایه عظیم و کم نظیر جامعه اقداماتی در خور شأن آنان انجام شود.

وی افزود: من نماینده مردمی هستم که در بسیاری از شاخص‌های آموزشی زیربنایی، خدماتی و رفاهی پایین‌ترین عدد در سطح کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خود اختصاص داده‌ام و خدمات نظام در 4 دهه گذشته با توجه به عمق و گستردگی محرومیت در این منطقه نتوانسته غبار توسعه نیافتگی و کمبودها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از این منطقه بزداید.

حسین‌زهی خاطرنشان کرد: مردم بیشتر مناطق حوزه انتخابیه من از ابتدایی‌ترین نیازها از قبیل آبا آشامیدنی سالم و بهداشتی بی بهره‌اند و برای تأمین این عنصر حیاتی و نیاز ضروری روزانه درگیر مکاتبات و چانه‌زنی‌های مکرر با مسؤولان امر هستم.

نماینده مردم میرجاوه در مجلس در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم میرجاوه مجلس شورای اسلامی نماینده مردم میرجاوه در مجلس حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام‌قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت الله باقری عصر _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار کرد: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

کد خبر 747320

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند