Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@00:30:55 GMT

وبینار آنلاین بهینه‌سازی انرژی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۱۸۳

وبینار آنلاین بهینه‌سازی انرژی برگزار شد

خبرگزاری آریا - نخستین وبینار آموزشی با موضوع بهینه‌سازی انرژی در ساختمان از سوی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، احمد فضلی، رئیس اندازه‌گیری و صحه‌گذاری طرح‌های انرژی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت به‌عنوان مدرس نخستین دوره وبینار آنلاین به ارائه مطالب مرتبط با بهینه‌سازی انرژی در ساختمان‌ها برای مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این وبینار که 12 مردادماه برگزار شد، مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در همه رشته‌ها و گرایش‌ها حضور داشتند و مباحثی مانند مدیریت و بهینه‌سازی انرژی در ساختمان، نحوه محاسبه برچسب انرژی در ساختمان، آشنایی با معاینه فنی موتورخانه و راهکارهای بهینه‌سازی انرژی در ساختمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
هدف این وبینار آشنایی مربیان فنی و حرفه‌ای با موضوع بهینه‌سازی انرژی در ساختمان و توسعه همکاری‌های آموزشی بین شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در سال جاری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهینه سازی انرژی در ساختمان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ های راهنمایی شهر تهران
  • نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه