Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:02:26 GMT

رقابت ساحلی بازان منطقه آزاد چابهار در انزلی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۱۹۴

رقابت ساحلی بازان منطقه آزاد چابهار در انزلی

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار با حمایت باشگاه سواحل مکران به‌منظور شرکت در مسابقات لیگ کشور به میزبانی باشگاه شاهین خزر رودسر به منطقه آزاد انزلی اعزام می‌شود.

مهدی آبروش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تیم فوتبال ساحلی منطقه در مرحله اول دور رفت از ۲۰ الی ۲۴ مردادماه با تیم‌های شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر و شهرداری بندرعباس به رقابت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان‌ذکر است نقل‌وانتقال و انعقاد قرارداد با بازیکن‌های شاخص و بااستعداد فوتبال ساحلی جهت پیوستن به تیم منطقه آزاد چابهار ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سيستان و بلوچستان استانی ورزشی فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

سپیدپوشان خزر که در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!