Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:33:24 GMT

اجاره روزانه ویلا، کسب درآمد از سایت رومیتا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۲۰۳

اجاره روزانه ویلا، کسب درآمد از سایت رومیتا

معمولا همه ما درگیر فرآیند اجاره روزانه ویلا برای سپری کردن تعطیلات در سفرها بوده‌ایم اما تا به حال به این فرآیند به چشم یک کسب‌وکار پرسود نگاه نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رومیتا، می‌دانیم که بسیاری از خانواده‌ها در شهرهای خوش آب و هوای شمالی اقامتگاه‌هایی جهت سپری کردن ایام تعطیل دارند اما مشغله‌های زندگی امروزی باعث شده که این خانه‌ها در بیشتر ایام سال خالی بمانند، این در حالی است که مسافران زیادی هر هفته و هر روز به دنبال اجاره ویلا در شمال برای گذراندن سفر چند روزه خود به این شهرها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید تا با راهکارهای کسب درآمد از ویلاهای خالی خود در شمال بیشتر آشنا شوید.

اجاره روزانه ویلا، راهی برای کسب درآمد

شاید اجاره ویلا شخصیتان به‌صورت روزانه به مسافران در شرایط اقتصادی کنونی پیشنهاد وسوسه‌انگیزی باشد اما مطمئنا این کار هم مثل همه مشاغل دیگر دردسرهای خودش را دارد به‌ویژه که در شرایط شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند اجاره امری ضروری است که در ادامه درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد، اما بهتر است بدانید که اجاره ویلا شمال اگر از روش صحیح آن انجام شود می‌تواند حداقل ماهی ۱۰ میلیون تومان برای شما درآمدزایی کند.

البته مشخصا شهر و محل قرارگیری ویلای شما در میزان محبوبیتش و البته قیمت اجاره‌اش تاثیر به سزایی دارد، شهرها و مناطقی مانند نوشهر، رامسر، نمک آبرود، دریاکنار و خزر شهر مناطق پر مسافری هستند و باید بدانید که اجاره ویلا در نوشهر یا رامسر و یا مناطق اطراف برای خیلی از افراد یک شغل تمام وقت و با درآمد کافی است، نکته‌ای دیگر که بر قیمت‌گذاری و محبوبیت ویلای شما به‌شدت تاثیرگذار است امکانات آن است ویلاهای استخردار خیلی پرطرفدارند و البته هیچ‌چیز جای یک ویلای ساحلی در شمال را برای مسافران نمی‌گیرد.

و البته همان‌طور که قبلا گفتیم این کار بی دردسر نیست. پیدا کردن مشتری جهت اجاره روزانه، شیوه‌ی پرداخت آن، چانه زنی بر سر قیمت، برخورد با مشتری ناراضی و رقابت در این بازار شلوغ از دردسرهای بالقوه این کار است.

روش‌های متفاوتی برای شروع این کار پیش رویتان است و انتخاب روش صحیح تا حد زیادی می‌تواند باعث کاهش دردسرهای این کار شود. بررسی روش‌های مختلف اجاره ویلا:

 اجاره روزانه ویلا از طریق سایتهای آگهی

در این روش شما باید ویلایتان را در یکی از سایت‌ها آگهی کنید و منتظر تماس مسافران احتمالی باشید، روزانه ده‌ها نفر با شما تماس خواهند گرفت و سوال خواهند کرد و ممکن است هیچ‌کدام از این تماس‌ها به نتیجه مطلوب نرسد و تنها زمان زیادی از روز شما صرف چانه زدن و تماس جواب دادن شده است.

در این روش شیوه اعتمادسازی صحیحی برای طرفین وجود ندارد و درصد موفقیت پایین است.

اجاره روزانه از طریق املاکی‌های محلی

در این روش باید مشخصات ویلایتان را به املاکی‌ها بدهید و از آنها بخواهید که برایتان مشتری بفرستند. این املاکی‌ها معمولا از واسطه‌های زیادی برای جذب مسافرانی که بدون برنامه قبلی عازم سفر شده‌اند استفاده می‌کنند، مانند تابلو به دست‌هایی که کنار جاده می‌ایستند می‌کنند.

در این حالت باید حق‌الزحمه همه این افراد پرداخت شود و البته که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسافران بسیار کمتر از گذشته از این روش استفاده می‌کنند.

اجاره روزانه از طریق سایت تخصصی اجاره ویلا

سایت رومیتا به‌صورت تخصصی در زمینه اجاره روزانه ویلا عمل می‌کند. شیوه‌ی کاری این سایت به این صورت است که شما به‌عنوان یک صاحب‌خانه می‌توانید به‌صورت رایگان ویلای خود را با عکس و مشخصات کامل و قیمت مدنظرتان در سایت قرار دهید.

سایت رومیتا با به‌کارگیری تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال مسافران زیادی را جذب ویلای شما می‌کند و مشتری از طریق سایت درخواست رزرو را برای تعداد و تاریخ مدنظرش ثبت می‌کند همزمان با ثبت درخواست برای شما پیام می‌آید و به‌راحتی می‌توانید از طریق تلفن همراهتان درخواست را تایید کنید و پرداخت از طریق درگاه بانکی سایت رومیتا انجام خواهد شد.

مزیت‌های این روش این است که فرآیند رزرو و پرداخت برای دو طرف ایمن می‌شود. مسافران راحت‌تر اعتماد می‌کنند به همین دلیل درآمد شما بیشتر خواهد شد.

رومیتا قوانینی را برای کل فرآیند رزرو مشخص کرده که حقوق دو طرف اجاره دهنده و اجاره‌کننده در طی فرآیند اجاره محفوظ بماند. پشتیبانی سایت رومیتا در تمام مراحل پاسخگو خواهد بود و مشکلات احتمالی را برطرف خواهد کرد.

نکته مهم دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مسافران و جامعه است. در سایت رومیتا اقامتگاه‌هایی که پروتکل‌ها را به‌طور کامل رعایت می‌کنند در دسته‌بندی ویژه‌ای به مسافران معرفی می‌شوند.

برخی از این پروتکل‌ها عبارتند از ضدعفونی کردن تمامی سطوح به‌ویژه سطوح پرکاربرد مانند دستگیره‌های در قبل از ورود مسافر جدید، پوشیدن ماسک توسط نظافت کنندگان، صاحب‌خانه و مسافران، رعایت فاصله زمانی یک روز بین خروج مسافر قبلی و ورود مسافر جدید و ... .

با مراجعه به سایت رومیتا می‌توانید علاوه بر ثبت اقامتگاه و شروع کسب‌وکار جدید خود با پروتکل‌های بهداشتی ضدعفونی کردن ویلاها در دوران شیوع ویروس کرونا آشنا شوید. این متن را برای آشنایان خود بفرستید تا آنها هم با این شیوه‌ی امن و آسان کسب درآمد آشنا شوند.

انتهای رپرتاژ آگهی