Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:58:03 GMT

انفجار بمب در بلخ افغانستان ۷ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۲۲۱

انفجار بمب در بلخ افغانستان ۷ کشته برجای گذاشت

به گزارش ایرنا، خبرگزاری «آوا» روز چهارشنبه به نقل مقامات محلی نوشت : هرچند تانک نیروهای پلیس در این انفجار منهدم شده اما کشته‌های این رویداد را عمدتا غیرنظامیانی تشکیل می دهند که خودرو آنها هنگام انفجار از محل عبور می کرد.

  برخی منابع  دیگر خبری نیز شمار قربانیان این رویداد را  تا ۱۷  نفر برآورد کرده که ۱۰ نفر آنها از مردم غیرنظامی و هفت  نفر  دیگر از نیروهای پلیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه ساعت ۱۳ روز گذشته در منطقه «علم خیل» شهرستان «بلخ» رخ داده است و مقامات محلی تاکنون کشته شدن ۵ نفر پلیس و زخمی شدن دو تن دیگر را تائید کرده و گفتند که به غیرنظامیان نیز تلفات وارد شده است، اما شمار دقیق آنرا نمی دانند.

 یک عضو شورای استانی بغلان افغانستان هم اعلام کرد: شب گذشته جنگجویان طالبان  به پاسگاه نیروهای دولتی در منطقه «چشمه شیر» این استان در مسیر بزرگراه بغلان- مزارشریف حمله کردند که در  اثر آن  ۳ نفر از نیروهای پلیس کشته و دو تن دیگر هم زخمی شدند.

برچسب‌ها انفجار تروریستی طالبان بلخ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انفجار تروریستی طالبان بلخ انفجار تروریستی طالبان بلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در پی گزارش واژگونی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان "رستم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پراید حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان درگذشت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام شده است، گفت: رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی می‌تواند از بروز اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید