Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  ایمان طلب رئیس اداره امور صنایع معدنی خراسان جنوبی گفت: این تسهیلات در جهت سیاست‌های حمایتی وزارت صمت برای افزایش تولید و اشتغال زایی در معادن و صنایع معدنی اعطا می‌شود.

او سقف این تسهیلات را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اولویت پرداخت با واحد‌های فرآوری است که دارای معدن و پروانه بهره برداری فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان طلب عنوان کرد: تسهیلات توسعه و تجهیز به واحد‌های گروه یک شامل شن و ماسه و خاک رس تعلق نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید

طرح خالص سازی سنگ معدن بنتونیت

رئیس اداره امور صنایع معدنی استان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات با استفاده از خدمات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی و بی نیاز از وثیقه است بیان کرد: متقاضیان باید درخواست خود را به اداره امور صنایع معدنی سازمان صمت تحویل دهند.

او از واگذاری صدور صلاحیت فنی و مالی متقاضیان ثبت محدوده‌های معدنی به سازمان صمت خبر داد و تصریح کرد: پیش از این سازمان نظام مهندسی معدن این مجوز را صادر می‌کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی معادن و صنایع محدوده های معدنی صنایع معدنی صنایع معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند

 به گزارش تابناک، به نقل از رویترز، لیبریا در غرب آفریقا به دلیل وجود معادن غنی خود مشهور است. این کشور با بیش از ۵ میلیون نفر در سواحل خلیج گینه واقع شده و به دلیل سال‌ها جنگ داخلی همچنان از فقر عمومی رنج می‌برد و باعث شده بومیان به فعالیت‌های معدنی غیرقانونی در این کشور ترغیب شوند.

ویلموت پای، وزیر معادن لیبریا روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اثر حادثه در یک معدن طلا در این کشور دست کم ۷ نفر جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در معدنی رخ داد که از چند ماه پیش توسط کارفرما رها شده بود. با این حال هنوز تعداد دقیق تلفات این حادثه مشخص نیست و تیم‌های امدادی برای عملیات جستجو به منطقه اعزام شده اند.

مقامات محلی می‌گویند که احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد.

دلیل این حادثه هنوز مشخص نشده است اما معمولاً مردم محلی لیبریا به دلیل نبود شغل به فعالیت‌های غیرقانونی معدن طلا می‌پردازند و سابقه چنین حوادثی در این کشور وجود دارد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود
  • راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید
  • پرداخت بیش از ۴۵ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیان