Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود مردانی افزود: اکنون سرعت انتقال ویروس کرونا ۳ تا ۷ برابر افزایش یافته و از مردم می خواهیم دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و سفر هم نروند.
وی تصریح کرد: مسافرت باعث همه‌گیری شیوع کرونا می شود و مردم باید این روزها صبوری کنند و با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن ،کادر درمانی و مسئولان وزارت بهداشت را یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی افزود: همچنان آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر ناشی از کرونایی رو به افزایش است و همه مسئولیم و باید کمک کنیم تا پیک ابتلا به بیماری کاهش پیدا کند.

این متخصص بیماری‌های عفونی گفت: ویروس کرونا بسیار کشنده است و نیازمند همراهی مردم در خصوص توجه به مسائل بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مداوم دست‌ها با آب و صابون و پرهیز از سفر و اجتماعات هستیم.

به گفته وی همراهی مردم باعث می شود این بیماری در کشور به حالت کنترل در آید. در غیر این صورت در فصل سرما وضعیت بدتر خواهد شد.

آمار جدید کرونا در ایران | آمار قربانیان همچنان بالای ۲۰۰ نفر | وضعیت هشدار و قرمز در ۲۶ استان | گیلان و یزد قرمز شدند ؛ قم در وضعیت هشدار شمار قربانیان کرونا در جهان از ۷۰۰ هزار نفر گذشت | آمار جهانی مبتلایان به کرونا ۳ برابر جمعیت کشوری مثل لبنان است کد خبر 537598 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران سفر جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

مرتضی بلالی اظهار داشت: در ماه‌های آینده خانوار‌های شهر سفیددشت با استفاده از بستر فیبر نوری از سرعت‌هایی تا صد برابر میانگین سرعت اینترنت ثابت بهره مند می‌شوند.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم و اثر بخش دولت سیزدهم توجه به توسعه شبکه فیبر نوری کشور است که با اجرای آن زیرساخت‌های ارتباطی ارتقا یافته و سرعت‌هایی تا صد برابر میانگین سرعت اینترنت ثابت به مشترکین تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۱۶ کیلومتر شبکه فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری

بلالی اضافه کرد: عملیات شوت فیبر در شهر سفیددشت به اتمام رسیده و بعد از تایید نهایی کارشناسان، اینترنت بر پایه فیبر نوری تحویل مشترکین می‌شود.

وی ادامه داد: مشترکین متقاضی دریافت فیبر نوری می‌توانند با مراجعه به سامانه https://iranfttx.ir نسبت به ثبت تقاضای فیبر نیز اقدام و همچنین از گستره اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در سطح استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • سامسونگ و کوالکام به ۲۰ درصد سرعت دانلود بالاتر در شبکه 5G دست یافتند
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • هشدار؛ انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی