Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@22:29:05 GMT

افزایش بهای نفت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۳۰۳

بهای ‏نفت در پایان معاملات بازار نیویورک در پایان معاملات روز گذشته افزایش یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با پیش بینی اینکه میزان نفت خام ذخیره سازی شده آمریکا که گزارش آن امروز منتشر می‌شود، کاهش خواهد یافت، بهای ‏نفت در پایان معاملات بازار نیویورک در پایان معاملات روز گذشته افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان معاملات نیویورک، بهای نفت خام سبک ‏برنت دریای شمال‏، که ‏از آن به عنوان ‏یکی از مهمترین مراجع قیمت گذاری ‏نفت داد و ستد شده در ‏‏بازار اروپا ‏استفاده می‌شود برای تحویل در ماه اکتبر با ۲۸ سنت معادل شش صدم درصد افزایش به ۴۴ دلار و ۴۳ سنت رسید. در پایان بازار نیویورک نیز بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین (وست تگزاس اینترمیدییت‏) که برای ‏‏قیمت گذاری نفت مصرفی ‏‏آمریکا، به کار ‏برده می ‏شود ‏برای تحویل ‏در ماه سپتامبر با ۶۹ سنت افزایش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین‏، به ۴۱ دلار و ۷۰ سنت رسید. وقوع طوفان در آمریکا که سه شنبه سواحل اقیانوس اطلس در آمریکا را در نوردید و باعث قطعی برق در خانه‌های صد‌ها هزار نفر شد نیز در افزایش قیمت نفت در بازار جهانی تاثیر گذار بوده است. برچسب ها: نفت ، نیویورک ، افزایش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نفت نیویورک افزایش پایان معاملات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۹۹۱ واحدی قرار گرفت و برای دومین روز متوالی در اردیبهشت ماه صعودی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با ۸ رشد هزار و ۴۴۶ واحدی در ارتفاع ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۹۰۵ میلیارد تومان رسید و تعداد ۴۴۰ هزار و ۶۲ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۴۹۶ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۷۸ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۴ هزار و ۱۳۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آریان و تجلی بیشترین تاثیر بر شد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • قیمت نفت نزولی شد
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید