Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج افزایش پاساژگردی ها و سفرهای غیر ضروری را موجب تداوم وضعیت قرمز دانست و از مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و اطرافیان شان از حضور حداکثری در اجتماع ها و مراکز خرید پرهیز نمایند.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسم پور اظهار کرد:  آمارها حاکی از آن است که هنوز به شرایط مطلوب نرسیده ایم و یکی از دلایل آن نیز بی توجهی برخی به تذکرات و توصیه های اجتماعی و بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کرج هنوز در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، گفت: عده ای بی توجه به تاکیدات در شرایط فعلی بی مهابا پاساژگردی هایشان ادامه دارد و متوقف هم نشده است.

قاسم پور اضافه کرد: سفرهای تابستانی هم برغم توصیه های لازم هنوز تعطیل نشده است و این روند افزایش شیوع و انتقال بیماری را بالا می برد.

وی تاکید کرد: در صورت تداوم این وضعیت محدودیت ها نیز ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار کرج سفرهای تابستانی سفرهای غیرضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محورها

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: وضعیت محورهای خروجی تهران به سمت شمال در محورهای فیروزکوه و هراز تردد پر حجم و روان و محور چالوس تردد پر حجم و در محدوده پل زنگوله تا سیاه پیشه ترافیک مقطعی است.

وی افزود: در محورهای قزوین_رشت ترافیک روان و بدون گره ترافیکی و در سایر محورهای استان‌های سمنان خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ترافیک پرحجم و روان است.

سرهنگ محبی ادامه داد: تمامی محورهای مواصلاتی کشور از حجم تردد زیادی برخوردارند و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی بیان کرد: به دلیل ترافیک در محورهای شمالی کشور توصیه می‌شود شهروندان از محورهای فیروزکوه و قزوین_رشت تردد کنند.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی متأسفانه ۵۴۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند که عمده تصادفات در استان‌های اصفهان، گیلان، فارس و سیستان بلوچستان است.

وی ادامه داد: بیشتر تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری شهرها و در ساعات ۱۶ تا ۲۰ و یک بامداد تا ۶ به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد.

سرهنگ محبی گفت: متأسفانه شهروندان تغییر الگو سفر داده‌اند و شب را برای سفر انتخاب می‌کنند و به جای استراحت رانندگی می‌کنند که همین خستگی و خواب آلودگی منجر به تصادف می‌شود.

به رانندگان توصیه می‌شود حتماً هر ۲ ساعت یک ربع استراحت در محل‌های امن داشته باشند.

کد خبر 6063331

دیگر خبرها

  • دامپزشکی : مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی / حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد