Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:45:06 GMT

نماز جمعه در ۲ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۳۳۰

نماز جمعه در ۲ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

حجت الاسلام نعمت الله آزموده روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و زرد، هستند برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در ۲ شهر قرمز استان نماز جمعه برگزار می شود افزود: بر این اساس در هفته جاری، نماز جمعه در شهرهای راز و غلامان در شهرستان مرزی راز و جرگلان، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا، نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و از ورود اطفال و کهنسالان و افراد با بیماری های زمینه ای و یا افراد با علائم تب به مکان برگزاری این آیین عبادی و سیاسی، ممنوعیت به عمل می آید.

مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است.

برگزاری نماز عید قربان در جمعه هفته گذشته، به علت وضعیت قرمز کرونا در هیچ نقطه ای از استان خراسان شمالی برگزار نشد. 

آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در خراسان شمالی در ۱۶ مرکز برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا راز و جرگلان خراسان شمالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا راز و جرگلان خراسان شمالی بهداشت و سلامت بجنورد ویروس کرونا راز و جرگلان خراسان شمالی بهداشت و سلامت برگزار می شود خراسان شمالی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی با اشاره به اجرای طرح نور نیروی انتظامی گفت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه در تجمعی در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان حمایت خود را از اجرای طرح نور فراجا اعلام خواهند کرد.

طرح نور پلیس در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و مطالبه مردم برای حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب هم اکنون در حال اجرا است.

حجت الاسلام غلامی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد با هدف دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کنند و خواستار تداوم اجرای این طرح ضروری و قوانین واجب الهی باشند.

دیگر خبرها

  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور