Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:04:16 GMT

تسهیلات کرونا ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۴۹۰

تسهیلات کرونا ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان

با عنایت به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام سال جهش تولید و توجه اساسی ایشان به اقتصاد دانش بنیان و حمایت از بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا، ستاد پیاده‌سازی پروژه ایران هوشمند من، کلیه خدمات اینترنتی سایت‌های زیرمجموعه این پروژه را با حمایت و تسهیلات ویژه شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ایران هوشمند من، آقای مهندس نریمان‌پورطلایی مدیر اجرایی این مجموعه، در این خصوص افزود کلیه شرکت‌هایی که در سامانه شرکت‌های دانش بنیان به آدرس https://pub.daneshbonyan.ir لیست شده‌اند از این پس می‌توانند لیستی از خدمات مورد نیاز خود را به‌منظور افزایش رونق اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و ارائه خدمات و فروش محصولات از طریق هوشمند سازی کسب و کار خود با خدمات ویژه‌ای تقاضا نمایند.

تسهیلات شرکت های دانش بنیان شامل ۵۰٪ تخفیف در کلیه خدمات ایران هوشمند من می‌باشد که معادل مبالغی از ۱۰۰ هزار تومان تا بیش ۱۰ میلیون تومان نسبت به خدمات مختلفی که شرکت های دانش بنیان ممکن است نیاز داشته باشند می‌شود.

لیستی از این خدمات ایران هوشمند من شامل: کلیه امور مربوط به حضور در فضای مجازی از جمله: طراحی تخصصی وب سایت، تبلیغات در فضای مجازی، برندسازی، بهبود وب سایت و ارتقاء امکانات، حضور در شبکه‌های اجتماعی مجازی، کلیه امور مربوط به امور ثبتی در ایران و سایر کشورها از جمله: ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت اختراع، امور حسابداری، مالی و مالیاتی.

کلیه امور آموزشی از جمله: دوره‌های آموزشی حضوری، مجازی و غیرحضوری با امکان اخذ گواهینامه معتبر مدیریتی و تخصصی در رشته‌های مختلف و ارتقاء رزومه مدیران، آموزش، مشاوره و استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و ایزو و بسیاری خدمات دیگر در حوزه فضای مجازی می‌باشد.

لذا از شرکت‌های دانش بنیان متقاضی دریافت این تسهیلات دعوت می‌گردد تا با مراجعه به فرم مربوط به نشانی اینترنتی https://my۹۸.ir/daneshbonyan یا با کلیک روی این متن و با اعلام نیازمندی‌ها، ثبت‌نام اولیه خود را تکمیل نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران هوشمند من تسهیلات کرونایی شرکت های دانش بنیان شرکت های دانش بنیان ایران هوشمند من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده ۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیندهای طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضاها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال ۱۴۰۲ شاهد ۶۴ هزار و ۸۳۲ امضا و پرداخت الکترونیک برای تأسیس شرکت‌ها و ۳۵۲ هزار و ۲۷۵ امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکز ثبت شرکت‌ها، ۴۱۷ هزار و ۱۰۳ فقره کاهش داشت.

کد خبر 6086271

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • مدارس را به شرکت‌های دانش‌بنیان پیوند بزنید