Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:47:22 GMT

امسال چهار هزار سارق در کرمانشاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۵۱۲

امسال چهار هزار سارق در کرمانشاه دستگیر شد

سردار "علی اکبر جاویدان" روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه کلانتری ۱۲ سنقر و کلیایی، همه سعی و تلاش پلیس را برقراری امنیت مطلوب در جامعه دانست و افزود: یکی از مواردی که بار روانی منفی در جامعه ایجاد می‌کند پدیده سرقت است که پلیس با تمام توان به دنبال پیشگیری و سپس کشف هرچه سریعتر آن است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پلیس، مبارزه با پدیده سرقت است، گفت: در مدت سپری شده از سال حدود چهار هزار سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این میان شهروندان جامعه نیز نقش مهمی در پیشگیری از پدیده سرقت دارند و اگر موارد ایمنی را به خوبی رعایت کنند بخشی از سرقت‌ها کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: افزایش ایمنی منزل و خودرو که چشم طمع بیشتر سارقان حرفه‌ای به سمت آنهاست می‌تواند نقش بسیار مهمی در ناکام گذاشتن این دسته از مجرمان داشته باشد.

سردار جاویدان در پایان با قدردانی از همراهی مسوُولان شهرستان سنقر و کلیایی با پلیس، امنیت موجود در این شهرستان را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر فرمانده و کارکنان انتظامی سنقر و کلیایی امنیت بهتری برای مردم ایجاد شود.

تجلیل از خانواده شهیدان"علی اکبر کیهانی" و "مهدی کریمی وقار" از دیگر برنامه‌های فرمانده انتظامی استان در سفر به شهرستان سنقر و کلیایی بود.

سردار جاویدان همچنین در این سفر از پاسگاه پلیس راه سنقر - همدان و پاسگاه انتظامی باوله بازدید کرد.

شهرستان سنقر و کلیایی با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها سرقت سنقر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت سنقر سرقت سنقر سنقر و کلیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد