Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:00:55 GMT

نیمکت سرخابی شهر خودرو مهیای رویارویی با استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۵۱۹

نیمکت سرخابی شهر خودرو مهیای رویارویی با استقلال

یکی از جذابیت‌های دوئل حساس شهر خودرو و استقلال، تقابل تفکرات کادرفنی جوان دو تیم است.

به گزارش "ورزش سه" در چهارمین تجربه حضور روی نیمکت شهر خودرو، بختیاری زاده باید در مهم‌ترین بازی دوران سرمربیگری‌اش به مصاف تیم سابق خود استقلال تهران رود؛ آن‌هم در حالی‌که سکان هدایت استقلال هم در اختیار یک سرمربی جوان است تا دوئل تمام استقلال میان سرمربیان دو تیم حاکم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری 6 امتیازی که سهراب بختیاری زاده برای از دست ندادن فرصت آسیایی شدن نیاز مبرمی به سه امتیاز آن دارد و فرهاد مجیدی برای تداوم روزهای خوبش با این تیم و تثبیت جایگاه نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی، چشم به سه امتیاز آن دوخته است.

 

مربیان دو تیم هم کارنامه جالبی دارند؛ در کادرفنی شهر خودرو، حسین بادامکی، داوود سیدعباسی و استفان کوزین حضور دارند که بادامکی و سیدعباسی خاطرات جالبی را از استقلال دارند. بادامکی در آن دربی معروف که پرسپولیس با هت‌تریک ایمون زاید توانست به برتری برسد، سازنده گل سوم بود و این‌طور توانست برای هواداران سرخ‌پوش خاطره سازی کند و حال در اولین تجربه مربیگری خود دستیار سهراب بختیاری زاده شده است.

 

سید داوود سیدعباسی هم که از زمان سرمربیگری مجتبی سرآسیایی در شهر خودرو حضور دارد، سابقه بازی هم در استقلال و هم در پرسپولیس را در کارنامه فوتبالی خود دارد تا شهر خودرو با کادرفنی سرخابی مهیای دیدار با استقلال شود.

 

بختیاری زاده، بادامکی و سیدعباسی سه مربی جوان شهر خودرو و بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس هستند که امیدوارند بتوانند با چینش بهترین ارنج و با در دستور کار قرار دادن بهترین تاکتیک، در خانه سه امتیاز را برای تیم مشهدی حفظ کنند و ضمن جشن اولین پیروزی برای کادرفنی جدید، امیدهای آسیایی شدن عنابی‌پوشان را زنده نگه دارند.

استقلال تهران شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران شهر خودرو بختیاری زاده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد

ابراهیم بازیان در گفت وگوی ویژه خبری گفت: امروز سهام دو باشگاه پرطرفدار کشور واگذار شد به طوری که ۸۵ درصد سهام این  دو باشگاه  در فرابورس ایران به بخش غیردولتی واگذار شد. سال ۱۴۰۰ متأسفانه به جهت عدم رعایت بعضی از ضوابط کنفدراسیون فوتبال آسیا دچار محرومیت‌هایی شده بودند.

او افزود:این موضوع از سال ۷۶ مطرح شد که در سال ۱۴۰۰ اولین گام در این خصوص برداشته شد در انتهای سال گذشته مجدد تلاش شد که این بار از طریق مشارکت طلبیدن یک مجموعه مشترک یعنی کنسرسیومی از بانک‌های غیردولتی و کنسرسیومی از شرکت‌های صنایع پتروشیمی ذیل هلدینگ خلیج فارس این مسئله بتواند حل و فصل بشود و بحمدالله این اتفاق امروز صبح در فرابورس ایران محقق شد.

بازیان تصریح کرد:همچنین در جلسات روز گذشته که تشکیل شد برای هر یک از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یک تقاضا دریافت شده بود و پس از بررسی مدارک متقاضیان خرید سهام دو شرکت یادشده و صحبت های این موضوع  در نهایت با تصمیم کارگروه، صلاحیت متقاضیان مورد تأیید این سازمان قرار گرفت.

به گفته او،قیمت هر سهم استقلال ۳ هزار و ۴۶ ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس سه هزار و ۵۸۰ ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی افزود: همچنین در این میان ۶ بانک عامل و ۶ هلدینگ پتروشیمی از خریداران تیم استقلال بودند که این صلاحیت ها توسط سازمان خصوصی سازی و بورس تایید شده است،که متقاضیان قبل از ورود برای معامله نخست صلاحیت شان مورد بررسی قرار گرفت و سپس اجازه حضور در بازار سهام را پیدا کردند.

او گفت: صبح فردا قرارداد امضا می شود و مراحل تشریفات باید طی شود بر این اساس ۱۰ درصد ارزش سهام حدود ۳۲۰ میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس و ۲۸۰ میلیارد تومان برای باشگاه استقلال به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز می شود.

بازیان در پاسخ به این سوال که  پرداختی‌ها به چه صورت انجام می‌شود؟ گفت:۱۰ درصد نقدی و ۹۰ درصد مابقی به صورت اقساط  انجام خواهد شد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی این را هم گفت که قطعی‌شدن معامله ۶ هزارمیلیاردتومانی سرخابی‌ها تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت سال جاری انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها رسماً فروخته شدند
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت
  • درخواست مهم بورس از خریداران سرخابی (عکس)
  • فروش سرخابی ها؛ خصوصی سازی یا رفع تکلیف؟