Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:27:42 GMT

جشنواره فیلم بمبئی برگزار نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۵۲۷

جشنواره فیلم بمبئی برگزار نمی شود

با افزایش چشمگیر شمار ابتلایان به ویروس کرونا، بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم مومبای (بمبئی) نیز به سال آینده میلادی موکول شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، مسئولان برگزاری جشنواره فیلم بمبئی (مومبای) در نهایت تصمیم گرفتند با توجه به وخامت اوضاع شیوع ویروس کرونا در این کشور و رسیدن آمار مبتلایان به محدوده دو میلیون نفر، بیست و دومین دوره این رویداد سینمایی را سال آینده میلادی برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آکادمی تصاویر متحرک مومبای (MAMI) که برگزارکننده بزرگترین جشنواره سینمایی در کشور هند است، اعلام کرد تصمیم لغو جشنواره را در سایه درد و رنج ویرانگر در سراسر کشور و همچنین عدم اطمینان نسبت به بازگشایی سینماها در شهر مومبای گرفته است و تاریخ های جدید این جشنواره را، برای سال آینده به زودی اعلام خواهد کرد. 

کشور هند در حال حاضر با ۱.۸۵۵ میلیون مبتلا، در رتبه سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار ابتلا به ویروس کرونا قرار دارد و تاکنون نزدیک به ۳۹ هزار نفر در هند جان خود را از دست داده اند. 

«ایشا آمبانی» یکی از اعضای هیات مدیره جشنواره فیلم بمبئی در این باره گفت:  «با قلبی اندوهگین نسبت به لغو جشنواره سال ۲۰۲۰ مومبای و برگزاری آن در سال آینده تصمیم گیری گرفتیم. این وظیفه ماست که در طول بحران هر کاری را برای حفظ سلامت و ایمنی جامعه انجام دهیم و قول می دهیم جشنواره به صورت کامل و با شور و شوق فراوان به شهر مومبای باز خواهد گشت». 

«آنوپاما چوپرا» مدیر جشنواره فیلم بمبئی نیز اظهار کرد: «دنیا با یک بلای جهانی دست به گریبان است، ۲۰۲۰، سال بقاء، درون نگری و فروتنی است و ما تصمیم گرفتیم که التیام بخش امسال باشیم و جشنواره را با حفظ عظمت و شکوهش در سال آینده برگزار کنیم». 

با وجود لغو جشنواره فیلم بمبئی، قرار است فهرست فیلم های انتخاب شده در این رویداد سینمایی به زودی اعلام شود و فیلم های به صورت آنلاین و از طریق پتلفرم هایی به نمایش گذشته خواهند شد. 

بیست و دومین جشنواره فیلم بمبئی از مهم ترین رویدادهای سینمایی قاره آسیاست که قرار بود از تاریخ ۵ تا ۱۲ توامبر (۱۵ تا ۲۲ آبان) برگزار شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم بمبئی سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود

محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور ساماندهی استریمرها، برنامه‌ریزی‌های مشخصی داشته‌ایم. یکی از این برنامه‌ها حضور استریمرها و فعالان صنعت گیمی که برنامه‌های زنده اینترنتی دارند، در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف بنیاد حضور داشته باشند.

وی افزود: دیگر برنامه بنیاد برای استریمرها برگزاری جشنواره اختصاصی به صورت سالانه است. این امر به منظور رتبه بندی استریمرها و معرفی آنها به جامعه صنعت گیم است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: اگر بتوانیم جشنواره سالانه را برای استریمرها برگزار کنیم، آنها می‌توانند به جنبه‌های مختلف استریم پایبند باشند و از طرفی جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی را هم رعایت کنند. در نهایت می‌توانیم به واسطه این جشنواره اختصاصی برترین استریمرها را در جامعه گیم داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص موضوع استریمرها با ساترا همکاری مشترکی داریم و این همکاری در خصوص معرفی بازی‌هایی است که مجوز رده بندی دارند. در خصوص نوع پوشش، تصویر و محتوایی که غیر از بازی است، ساترا باید وارد میدان شود. حتی کلامی که در استریم‌ها رد و بدل می‌شود یا صحبت‌هایی که شاهدش هستیم و تصاویری که دیده می‌شود، خود ساترا باید بر اساس قوانینی که دارد، به استریمرها ابلاغ کند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در خصوص محصولات و بازی‌هایی که در آنجا ارائه می‌شود، به ساترا مشورت می‌دهند تا این مشورت‌ها و پیشنهادات را اعمال کنند. بنابراین اعمال نظر ما روی محصولات و بازی‌ها است، نه نوع محتوا و مکالماتی که در استریم‌ها شاهد هستیم.

حاجی‌هاشمی گفت: پلتفرم‌های مختلفی توسعه یافته و تعدادشان زیاد شده است، ما با ساترا در تماس و تعامل هستیم تا شاهد مرتفع شدن این مشکلات در استریم‌ها باشیم.

کد خبر 6081704 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود