Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@11:26:55 GMT

◄ ازسرگیری پرواز ماهان در مسیر تهران - مسکو

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۵۲۹

◄ ازسرگیری پرواز ماهان در مسیر تهران - مسکو

تین نیوز

شرکت هواپیمایی ماهان اعلام کرده است با توجه به بازگشایی پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر مسکو برای دارندگان اقامت معتبر و یا گذرنامه روسیه، موارد ذیل که شامل دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای آن در فرودگاه شرمیتییوا مسکو است.

به همراه داشتن جواب منفی تست کرونا (PCR) مورد تائید وزارت بهداشت به زبان انگلیسی که حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز صادر شده باشد برای تمام مسافران این پرواز به غیر از دارندگان گذرنامه روسیه الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت صدور گواهی تست PCR به زبان فارسی، جواب تست باید به زبان روسی ترجمه و به تائید کنسولگری روسیه در ایران برسد.

فرم بهداشت و سلامت که در پرواز به مسافران تحویل می‌گردد، باید در مدت زمان پرواز قبل از ورود به مسکو تکمیل گردد.

پس از نشستن هواپیما و باز شدن درهای هواپیما، مأموران وزارت بهداشت به کابین هواپیما وارد می‌شوند که فرم تکمیلی توسط مسافر باید به آن‌ها تحویل گردد.

تا زمان اتمام بررسی‌های مقدماتی و اندازه‌گیری دمای بدن، مسافران ملزم به نشستن بر روی صندلی خود می‌باشند و اجازه ترک آن را ندارند.

در صورت مشاهده مسافر مشکوک به بیماری کرونا، جهت جلوگیری از سرایت بیماری کرونا به دیگران، خود شخص و چند مسافر اطراف وی ایزوله می‌شوند.

مأموران وزارت بهداشت، مسافر مشکوک را مستقیماً از محل رمپ به محل قرنطینه وزارت بهداشت روسیه منتقل می‌کنند و اجازه ورود به پایانه را نمی‌دهند (اجرای مراحل فوق حدود 20 دقیقه به طول می‌انجامد.

پس از عبور مسافران از گیت گذرنامه، مأموران وزارت بهداشت مجدداً از کلیه مسافران تست کرونا (نمونه‌برداری از ترشحات دهان و بینی) به عمل خواهند آورد و پس از تکمیل فرم مخصوص مشخصات، آدرس محل سکونت مسافران را دریافت می‌نمایند که پس از اتمام این مراحل مسافران مجاز به ورود به ترمینال می‌شوند (اجرای این مراحل حدود 30 دقیقه به طول می‌انجامد.

حداکثر پس از 48 ساعت از ورود مسافر نتیجه تست مشخص خواهد شد و در صورت مثبت بودن جواب آن، مأموران وزارت بهداشت در محل اقامت مسافر حاضر می‌شوند و بیمار را به محل قرنطینه انتقال می‌دهند.

پذیرش مسافران پرواز مسکو به تهران، منوط به ارائه تست PCR با نتیجه منفی با زمان اعتبار 72 ساعت می باشد که در صورت پایان زمان اعتبار، امکان پذیرش مسافر وجود نخواهد داشت. شایان ذکر است کلیه هزینه‌های مربوط به انجام تست PCR و قرنطینه بر عهده خود مسافر است.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مأموران وزارت بهداشت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.    به گزارش ایسنا، رضا کارگر اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.   همچنین  جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در فرودگاه‌ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.   وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.   به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد و امام خمینی تهران با تعلیق مواجه شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • سیل و طوفان امارات نتیجه بارورسازی ابرها بود؟ + عکس
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول