Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، قربان غلامی در خصوص خبر وجود فاضلاب در آب آشامیدنی روستای محمدآباد، اظهارکرد: طبق گزارشات و نمونه هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب صورت گرفت آب روستای محمد آباد هیچ گونه آلودگی نداشته و آب شرب کاملاً سالم و بهداشتی در شبکه توزیع جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با رد خبر آلوده بودن آب مصرفی مشترکان این روستا، براساس اعلام رسمی آزمایشگاه کنترل کیفی و بهداشتی آب و فاضلاب استان گلستان مطلوبیت میکروبی شبکه توزیع آب شرب روستای محمد آباد را بیش از ۹۹ درصد است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر آب آشامیدنی روستای فوق از لحاظ بهداشتی کاملاً سالم و به دور از هر گونه آلودگی است.

غلامی با ذکر اینکه آب آشامیدنی در شهر و روستاهای گرگان به صورت روزانه توسط عوامل بهداشت و شرکت آب و فاضلاب کنترل می‌شود، گفت: طبق اعلام مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت استان منشاء بیماری فوق از آب شرب نبوده و در صورت وجود چنین مسأله ای مطمئناً شبکه بهداشت استان به ما اطلاع و نتایج نمونه‌گیری‌های خود را هم اعلام می کرد در حالی که تاکنون چنین مکاتبه ایی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 4991675

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شرکت آب و فاضلاب گلستان آب آشامیدنی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارش باران استانداری سمنان آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسن غلامی اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب به عنوان خط مقدم بهداشت عمومی در جامعه بصورت شبانه روزی در حال جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب است.

وی افزود: تصفیه فاضلاب علاوه بر دفع بهداشتی فاضلاب و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشت عمومی از هدر رفت آب در صنایع به ویژه صنایع آب بر پیشگیری می‌کند.

ناظر اجرا و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان گفت: در حال حاضر تنها به یکی از واحدهای صنعتی استان که در بخش تولید کاغذ فعالیت دارد، سالانه بیش از ۴ میلیون متر مکعب پساب تحویل می‌شود.

غلامی بیان کرد: با استفاده از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب در بخش صنعت، از مصرف آب سالم در این بخش جلوگیری و به ذخیره منابع آب شیرین کمک شایانی می‌شود.

کد خبر 6087895

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد