Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:08:51 GMT

فیلمی از مصطفی فتل در صحنه قتل قبل از اینکه اعدام شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۵۶۵

فیلمی از مصطفی فتل در صحنه قتل قبل از اینکه اعدام شود

مصطفی فتل قاتل مدافع امنیت مردم شهید سجاد شاه‌سنایی بعد از ٣ سال، بامداد امروز در اصفهان به دار مجازات آویخته شد.

 

به گزارش رکنا ، بامداد امروز مصطفی صالحی معروف به مصطفی فَتَل، قاتل مدافع امنیت مردم شهید سجاد شاه‌سنایی بعد از ٣ سال بررسی و طی مراحل قضایی، بامداد امروز به دار مجازات آویخته شد.

وی از عوامل اصلی اغتشاشات دی ماه سال ۹۶ در کهریزسنگ نجف‌آباد بود که پس از چندین جلسه دادگاه به اتهام قتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی به اعدام محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرب و جرح ٦ نفر دیگر نیز در پرونده وی وجود دارد.

در اغتشاشات دی ماه ۹۶ آشوبگران در برخی شهرهای استان اصفهان از جمله کهریزسنگ نجف‌آباد، اغتشاشگران اقدام به تخریب اموال عمومی و تیراندازی به سمت مردم کردند که در جریان این درگیری‌ها، شهید سجاد شاه‌سنایی از حافظان امنیت مردم در حالی که بدون سلاح در یک کوچه محاصره شده بود، به شهادت رسید. از این شهید دو فرزند ۵ و ۸ ساله به یادگار مانده است.

مصطفی فتل که بود؟

«مصطفی فتل» یکی از اغتشاشگران مسلح این جریان بود که با شلیک گلوله مستقیم او را در تاریخ ۱۱ دی ماه ۹۶ به شهادت رساند. ۴ مهر ماه سال ۹۷ دادستان نجف‌آباد خبر دستگیری قاتل و همدستان او را اعلام کرد و در ۲۸ بهمن ماه ۹۷ اولین جلسه دادگاه او به صوت علنی برگزار شد.

مصطفی صالحی قاتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی در اصفهان اعدام شد - مصطفی فتل

مصطفی فتل در اصفهان اعدام شد

به گفته قاضی پرونده، قاتل، متهم به قتل شهید شاه‌سنایی و ضرب و جرح ۶ نفر از همکاران وی بوده است و این حکم مجازات ۹۴۴ روز پس از زمان شهادت شهید شاه‌سنایی بامداد امروز اجرا شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا قتل قاضی اخبار حوادث اصفهان قتل اعدام بازسازی صحنه صبح حوادث اصفهان ویدیو اخبار اصفهان اخبار تهران عکس حوادث تهران فیلم ایران دختر مرد کودک مرد شیطان صفت تجاوز شهید سجاد شاه سنایی بامداد امروز مصطفی فتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • حریق یک دامداری در سمنان
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد