Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید زینلی مدیر کل انتقال خون استان اصفهان  با بیان اینکه تاکنون ۳۵۵ بهبود یافته از بیماری کرونا برای اهدای پلاسما به انتقال خون استان مراجعه کرده اند گفت: از این تعداد ۳۰۰ نفر موفق به اهدای پلاسما شده اند.

مجید زینلی با اشاره به اینکه اهداکنندگان عمدتا در گروه سنی بالای ۳۰ تا ۶۰ سال هستند افزود: همچنین بانوانی که تاکنون سابقه بارداری نداشته اند می‌توانند پلاسما اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او از افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده و ۲۸ روز از زمان ترخیص آن‌ها از بیمارستان گذشته خواست تا به شکرانه سلامتی به مرکز انتقال خون خواجوی اصفهان مراجعه و پلاسمای خود را اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به اینکه پلاسمای دریافت شده در بیمارستان‌ها برای بیماران بدحال کرونا استفاده می‌شود، تاکید کرد: بهبود یافتگان کرونا تا زمانی که آنتی بادی در بدن آن‌ها وجود دارد می‌توانند ماهی یک بار برای اهدای پلاسمای خود به مرکز انتقال خون خواجو مراجعه کنند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون پلاسمای خون بهبود یافتگان کرونا اهدای پلاسما انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پویش مهر سرخ ۹۱۶ نفر خون اهداء کردند

مهدیزاده مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان  ششمین پویش اهدای خون مهر سرخ با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون درمراکز خونگیری سراسر استان آغاز شده و تا  شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داشته است.  

او افزود: در طول این مدت ۹۱۶ نفر جهت اهدای خون به مراکز خونگیری مراجعه کردند که ۷۷۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مهدیزاده از اهدای خون ۱۰۴ نفر برای اولین بار در طول برگزاری پویش خبر داد و بیان کرد: ۴۷۲ نفر از اهداکنندگان شرکت کننده در پویش اهداکننده مستمر بودند و ۵۴ خانم هم موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از برگزاری  پویش سراسری اهدای خون فرشتگان رمضان تا پایان ماه رمضان نیز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • در پویش مهر سرخ ۹۱۶ نفر خون اهداء کردند
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون استان در شب‌های قدر
  • رشد ۷ درصدی اهدای خون در اصفهان / شاخص اهدای خون بانوان به ۳.۵۱ درصد رسید
  • اهدای ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان
  • ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان اهدا شد
  • اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی
  • راه اندازی دومین پالایشگاه پلاسما در کشور
  • دومین پالایشگاه پلاسما در کشور راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دومین پالایشگاه پلاسما در کشور