Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:11:46 GMT

ناظران مجلس در شورای عالی بورس مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۶۲۰

ناظران مجلس در شورای عالی بورس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی «محسن علیزاده» را با ۱۵۰ رأی و «مسلم صالحی» را با ۱۴۲ رأی به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار انتخاب کردند.

همچنین «لطف الله سیاهکلی» با ۹۸ رأی از مجموع ۱۵۴ رأی اخذ شده به عنوان عضو ناظر در شورای عالی فضایی تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4991679 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی بورس مجلس شورای اسلامی شورای عالی فضایی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری ایران علی ربیعی محمدجواد ظریف سید عباس موسوی مجلس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی آمادگی دارد از طرح‌های فرهنگی که موفقیت آن به اثبات رسیده است، حمایت کند تا این طرح‌ها در سطح ملی اجرایی شود.

خسروپناه با اشاره به گسترش تعاملات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با نخبگان و فعالان علمی کشور گفت: شورا در سال‌های گذشته، با نخبگان علمی، تعاملات خوبی داشت، اما در دوره جدید لازم دیدیم که با نخبگان و فعالان فرهنگی نیز تعامل داشته باشیم که در یک سال گذشته این تعاملات آغاز شده است و بسیاری از میز‌های فرهنگی در ستاد به فعالان مردمی واگذار شده است، همچنین شورا از طرح‌های فرهنگی اجرا شده که موفقیت نسبی داشته است نیز حمایت‌های مناسب را انجام می‌دهد تا این طرح‌ها در سطحی وسیع‌تر اجرایی شود نمونه‌های فراوانی از این طرح‌ها در حال اجراست مانند طرح بی‌نهایت شو که بسیار طرح موفقی است و الان دبیرخانه شورا در حال برنامه ریزی برای توسعه این طرح در کشور است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فعالیت ۴۰ ساله شورا گفت: تشکیل بسیج دانشجویی و بسیج اساتید از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و در هر مرحله، اساسنامه آن ارتقا یافته است که هم اکنون نیز ارتقای اساسنامه بسیج اساتید در دستور کار قرار گرفته است. تأسیس جهاد دانشگاهی و مجموعه‌ای متنوع از دستاور‌های این مجموعه علمی از دیگر دستاورد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی است. تدوین اسناد علمی مانند سند هوا و فضا، سند ملی نانو، زیست فناوری، گیاهان دارویی بخشی از اسناد تولیدی ستاد در سال‌های قبل بوده است.

خسروپناه افزود: در دوره‌های گذشته، بیش از ۷۰ درصد تلاش شورا در حوزه‌های علمی و فناوری، ۲۰ درصد در حوزه فرهنگی و ده درصد مشترک میان این دو است، اما در دوره جدید و در یک سال گذشته، تلاش شده که به مقوله فرهنگ توجه بیشتری داشته باشیم، به طوری که در یک سال گذشته، بیش از نیمی از مصوبات شورا، مرتبط به مقوله فرهنگ است البته تلاش شده که فعالیت‌های در حوزه علم کم نشود.

دیگر خبرها

  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • حمایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی
  • حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی در کشور
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • تصویب کلیات حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان؛ تکلیف «معلم بلاگرها» مشخص شد
  • تسکیل مجلس مشورتی بانوان
  • حل چالش حقوق کارگران در میدان بهارستان / راهکار صولت برای فرار از چالش حقوق کارگران