Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افراد جا مانده از دوره قبل و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در مجموع 4 میلیون نفر می‌شوند که باید به آن‌ها نیز سهام عدالت پرداخت شود.
به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از تسنیم، مهدی طغیانی گفت: در جلسه دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس مدیران عامل بانک‌های دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی مشکلات نظام بانکی در فضای اقتصادی کشور همچون بالا بودن هزینه تسهیلات و بالا بودن هزینه تمام شده تراکنش‌ها در نظام بانکی را مطرح کردند و تاکید داشتند این مشکلات در مجموع هزینه بالای به نظام بانکی وارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران عامل بانک‌ها برای تامین سرمایه در گردش صنایع و توسعه اقتصادی کشور در سال جهش تولید اعلام آمادگی کردند، افزود: نمایندگان نیز بر مشکلاتی همچون تعامل میان فعالان حوزه‌های مختلف صنعتی و بانک‌ها تاکید داشتند.
به گفته وی در این جلسه معمارنژاد معاون وزیر اقتصاد نیز گزارشی درخصوص وضعیت نظام بانکی، نقش فعلی بانک‌ها در تامین مالی کشور، مانده تسهیلات و مانده سپرده‌ها ارائه کرد.
طغیانی با بیان اینکه در جلسه عصر دیروز کمیسیون موضوع شناسایی مشمولان سهام عدالت (مورد بحث جلسات گذشته) ادامه پیدا کرد، گفت: افراد جا مانده از دوره قبل و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در مجموع 4 میلیون نفر می‌شوند که باید به آن‌ها نیز سهام عدالت پرداخت شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین مقرر شد بررسی شود چه تعداد جامانده سهام عدالت در 6دهک اول درآمدی وجود دارد که به آن‌ها نیز سهام عدالت پرداخت شود، البته رای‌گیری نهایی در این رابطه به جلسه بعدی موکول شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سهام عدالت نظام بانکی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی

به گزارش "ورزش سه" با اعلام محمدمهدی احمدی با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد سه کرسی از هیئت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود. یک سیت هم در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیئت مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین می‌شود.
در واقع بانک شهر که بیشترین سهام را در بین بانک‌های این کنسرسیوم در اختیار دارد بیشترین نماینده را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و دو بانک دیگر که هر کدام 20 درصد سهام دارند یک کرسی در اختیار می‌گیرند با این تفاوت که انتخاب رئیس هیئت مدیره نیز برعهد بانک‌های تجارت و ملت خواهد بود.
البته این تغییرات از شروع فصل آینده صورت خواهد گرفت و تغییرات هیئت مدیره صددرصدی خواهد بود و چهار عضو فعلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار خواهند رفت.
در عین حال احتمال دارد به‌زودی کنسرسیوم بانکی مالک سهام عمده باشگاه پرسپولیس یک مدیر یا یک عضو هیئت مدیره به تیم مدیریتی باشگاه اضافه کند.
بعد از استعفای حسین خبیری و حضور او در رأس باشگاه خیبر خرم آباد در حال حاضر ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس زوج بوده و شامل حسین شهریاری، پیمان حدادی، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی است که همین حالا می‌توان یک عضو به این جمع اضافه کرد تا تعدادشان فرد شود.
البته مدیرعامل بانک شهر گفته یک ناظر مالی در کنار درویش قرار خواهد گرفت که این ناظر مالی عضو هیئت مدیره هم خواهد بود و بدین ترتیب به زودی اولین نماینده کنسرسیوم بانکی وارد هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟