Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@16:01:35 GMT

ثبت نام سال تحصیلی جدید مهدالرضا(ع) آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۶۶۳

ثبت نام سال تحصیلی جدید مهدالرضا(ع) آغاز شد

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از آغاز ثبت نام دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری مهدالرضا(ع) ویژه نونهالان شهر مشهد برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰، خبر داد.

 

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، حجت‌الاسلام‌ «سیدمسعود میریان»، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از آغاز ثبت نام دوره آموزشی مهدالرضا(ع) برای سال جدید(ورودی‌های سال۱۴۰۰-۱۳۹۹) خبر داد و گفت: ثبت نام دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری مهدالرضا(ع) ویژه نونهالان شهر مشهد از امروز، ۱۵ مرداد آغاز و تا ۲۰ مردادماه جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه متولدین نیمه دوم سال ۹۳ تا نیمه اول سال ۹۴ می‌توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند، اظهار کرد: ثبت نام برای فراگیران در ۱۵مردادماه ویژه پسران و۱۶مردادماه ویژه دختران و تا ۲۰ مردادماه به‌صورت مشترک برای هر دو گروه در شهر مشهد انجام می‌شود. تاریخ دقیق ثبت نام برای سایر شهرستان‌ها و استان‌های نیز متعاقبا اعلام می‌شود.


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی افزود: دوره آموزشی مهدالرضا(ع) در سال تحصیلی جدید در مناطق ۱۲گانه مشهد مقدس در ۱۱۰ شعبه و بیش از ۴۵۰ کلاس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اول مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.


وی اظهار کرد: با توجه به مجوز ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی مهدهای کودک استان همزمان با سراسر کشور از ۲۴ خردادماه با رعایت اصول بهداشتی، تمامی موارد به مربیان گرامی در سال تحصیلی جدید ابلاغ خواهد شد و از خانواده‌های قرآن‌آموزان در جهت رعایت کردن مسائل بهداشتی فراگیران تقاضا می‌شود این امر را مدنظر خود قرار دهند.


یادآور می‌شود، ثبت نام دوره آموزشی مهدالرضا(ع) برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ به‌صورت غیرحضوری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به آدرس markazquran.razavi.ir انجام می‌شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهد قرآن مهدالرضا ع آستان قدس رضوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ثبت نام دوره آموزشی سال تحصیلی مهدالرضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود اما به دلیل درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه وبودجه، زمان آغاز ثبت سفارش به تعویق افتاد.

هم‌اکنون ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی(استثنایی) از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی(استثنایی) از ۱۰ تیرآغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب های درسی اقدام کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر